ChristR Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei. Skal bestille noe fra sverige, men bor 30 min fra Strømstad, så jeg skal bruke postrestante for å få det billigere. Men hvordan gjør jeg det? Skal jeg bare skrive postrestante på adresse og strømstad på sted? Jeg må vel fylle ut noe mere? Bedre med for mye forklaring enn for lite. Håper noen vet dette, på forhånd takk! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kan du ikke bare kjøre over til sverige å kjøpe det der? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Kan du ikke bare kjøre over til sverige å kjøpe det der? Oj, det har jeg ikke tenkt på... Det er en vare som en webshop/butikk i stockholm har tilbud på. Endret 4. juli 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du skriver: "Navnet Ditt" POSTE RESTANTE Postcenter S-45201 Strømstad Pakken vil bli oppbevart på postkontoret i 14 dager. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Du skriver: "Navnet Ditt" POSTE RESTANTE Postcenter S-45201 Strømstad Pakken vil bli oppbevart på postkontoret i 14 dager. Du er en knupp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå