Myklebust89 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Tok noen selvportrett i dag. Noen som vil gi kritikk på det jeg synes ble best? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 En 7ellven pap-kopp i hånda eller forann beina og det hadde vært som tatt rett ut ifra oslo sentrum Bilde var ellers greit nokk men ikke det jeg forbinder med portrett bilder. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jeg syns det var et ganske bra bilde. God komposisjon. Effektfullt med den hvite veggen. Passet bra i sort-hvitt. Det er et typisk avis-portrett-intro-bilde (puh) der overskiften til artikkelen passer fint inn i det blanke området. Eventuelt hadde bildet passet som bakgrunn for hele artikkelen. To ting; Du kunne kanskje gitt det enda litt til kontrast i PS + jeg lurer på om personen er litt uskarp? Bildet var for lite til å se det skikkelig, men jeg fikk "følelsen" av det. Bad_Byte: "A portrait is a painting, photograph, or other artistic representation of a person" (Wikipedia). Endret 6. juli 2005 av steinrr Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Tok meg den frihet å endre litt på den sånn som jeg ville gjort det i photoshop. Dersom bildet kun skal være et selvportrett synes jeg du har gjort en bra jobb. Men er det noe grunn til at du skal sitte nedgjemt i en krok og se trist ut? Eller er dette bare for bildets skyld. I mine øyne burde et portrett alltid gjenspeile personens liv, og dens omgivelser. I min versjon gjorde jeg personen litt mørkere for å få fram tema sorg litt mer, og la til no skrift.. Talast Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Ok, prøvde å legge til litt farger. Er så mye man kan gjøre på sånne bilder i PS . Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Ailien fro outher space! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Ailien fro outher space! Hva var poenget med den posten? Forklar, vennligst. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Bilde fra Lapette så litt ut som "Ailien for outher space med den grønne glansen osv... du skjønner Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Ok. Du har ikke noe kritikk på selve selvportrettet da? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 Jo bildet var fint tatt. Det ga en spesiell posisjon i bildet som ga veldig spessiel stemning. Som sagt Sitat Bad_Byte: "En 7ellven pap-kopp i hånda eller forann beina og det hadde vært som tatt rett ut ifra oslo sentrum ". dette har du så helt rett i Lenke til kommentar
skaasin Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Hei tok meg friheten i å komponere ett nytt bilde av det Du hadde tatt, som forøvrig gav meg følelsen av tankefull........ Bildet sier noe liksom:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå