Gå til innhold

Blåskjerm, trenger hjelp?

jeyjey88

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Når jeg er inne på 5-6 ting avgangen, f.eks hører på musikk og laster ned noe musikk og titter rundt på nettet og har noen mapper å sånn oppe, så sier det bare blåskjerm!! Står fysisk minnedumping, tror det kan være noe med minnebrikkene men vet ikke helt? Står også en driver fil og søker på den på maskinene kommer driverfilen til nettverkskortet... Kan det være overbeøastning på nettverkskortet(trådløst)? Håper noen kan hjelpe?

mvh JJ88

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeyjey88: Skjermdump'en som tok flere kvadratmetere av den lille 15" skjermen min ble fjernet av åpenbare grunner. Vennligst ikke lag så enrme innlegg igjen. Hvis det er noe bestemt i skjermdumpen du vil vise så klipp og lim heller et minst mulig utdrag av det mest interresante.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg la det ut var fordi en bruker sa det ble så leselig for oss dødelige men jeg skjønte ikke noen ting av det der!! Så jeg la det ut for å demostrere mot han!!! Sjekk grunnlag før du kommer med meninger!!!!!!

Lenke til kommentar

Uansett årsak så var den skjermdumpen alt for stor. En alternativ måte du kunne gjort det på var å legge fila som link eller vedlegg i innlegget. Da hadde de som villet kunnet lastet ned og sett på fila og de som ikke ville kunne latt være.

Men bare fortsett å diskuter i tråden. Jeg skal ikke blande meg inn mer. Hvis det er noe mer du har å si om at jeg fjernet den så får du ta det på PM. (Der klager og kommentarer på moderatoravgjørelser egentlig skal taes)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...