zjulik Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Pleier å anbefale to ting:Housecall Hijackthis-logg limt inn her ...begge deler finner du link til i sig. *kremt* Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 nå har jeg hatt/har masse avi filer på maskina mi og merker absolutt ingenting til at de ligger der. CPU`en ligger på rundt 0% til vanlig og det ser bra ut. sånn når jeg gjør tunge ting bruker den jo litt mer, men ikke noe mer enn vanlig. har aldri opplevd dette med en AVI fil jeg. har da hatt AVI filer både når jeg har hatt XP og Win2k. har ikke merka noen ting i dem. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) XP bruker blant annet mye ressurser på vedlikehold av ikoner for filmer etc. Forøvrig samme funksjon som av og til gjør det vanskelig å slette f.eks. AVI filer... I registeret under HKEY_LOCAL_MACHINE_SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-7183-4b9a-9489-5FE6850DC73E} finnes en nøkkel som heter InProcServer32... Forsøk å slette denne og restart maskinen... Fungerte for meg men gjøres på eget ansvar :-) Endret 10. juli 2005 av trn100 Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 nå har jeg hatt/har masse avi filer på maskina mi og merker absolutt ingenting til at de ligger der. CPU`en ligger på rundt 0% til vanlig og det ser bra ut. sånn når jeg gjør tunge ting bruker den jo litt mer, men ikke noe mer enn vanlig. har aldri opplevd dette med en AVI fil jeg. har da hatt AVI filer både når jeg har hatt XP og Win2k. har ikke merka noen ting i dem. Nei, så lenge avi-filene er i orden, skjer ingenting. Det er først når du får en "defekt", der infoen på slutten mangler, problemet starter. Skjer typisk ved p2p-nedlastninger... Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Finnes det noe sjekke verkøy for å finne skadde avi filer? Har endel å gå igjennom hvis det må løses manuelt. Siden skaden ligger resident i systemet er vel eneste muligheten for å få bukt med problemet å slette den/de skadde .avi filer? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 ok. grua meg litt for det, men sletting av regestry key'n som er nevt før hjalp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå