ochi9le Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har hørt at noen digitalkameraer også kan fungere som webcam. Mitt gjør ikke det, og derfor lurte jeg litt på om noen har hørt om noe som kan gjøre et vanlig digitalkamera om til webcam når du kobler den til pcen? Mitt kamera er en Kodak EasyShare DX4330 Lenke til kommentar
BKB Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jeg har prøvd å bruke et canon DV filmkamera som webcamera en gang. Uten hell. Men det er mulig produsenten har en driver eller lignende til windows som får det til å fungere. Jeg skal sjekke litt. Edit: etter en liten runde fant jeg ikke noe særlig. Men det bør finnes et program som får windows til å tru at du har plugget i et webcamera, så det vil fungere i msn, netmeeting etc. Prøv Google. Endret 4. juli 2005 av BKB Lenke til kommentar
Ntenz Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 canon mv700 VET jeg at virker som webcam. bruker mitt her. men husker ikke om jeg bruker no software for å få det til nå, brukte det før hvertfall, husker desverrre ikke navnet på det.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette tror jeg kan hjelpe dere igang.klikk på linken under Link Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Dette tror jeg kan hjelpe dere igang.klikk på linken under Link Det funket dårlig, desverre. Andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå