Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Merkelige (skjulte) kataloger

Anbefalte innlegg

*Forord* Visste ikkje kvar eg skulle plassere denne topicen.

1. Eg finner av og til skjulte kataloger som "restore". Den viste seg i Nero burning greia men ikkje i my computer -> disk D -> *. *èn står for der katalogen eigentleg skal vere, men problemet er at den ikkje visast uansett. Har prøvd "show all hidden files/folders" men den kommer ikkje opp. nokon forslag?

2. Etter at eg installerte sp2 til WINDOWS vart der laga ein katalog som eg ikkje har peiling har klart og kleia seg inn på maskina. Det er tydelegt at den tilhøyre windows, for filene er i bruk heile tida og dei filene som er der er markert common, sp1 og sp2.... namnet på katalogen er berre masse tall og bokstavar, forresten noko som kan minne om ein cd key. saken er at eg ville ha fått den flytta fra d disken til c disken (fordi der har eg berre windows saker :p )

Noko seie meg at det er på tide med formatering :) Kva synest dokke? kva kan eg gjere med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil fraråde SP2 til windows XP.

Kan du begrunne det ?

Ja lurer litt på den jeg også.. Har kjørt WinXp SP2 lenge nå, uten problemer. Hverken med spill eller andre ting.

Eneste problemet jeg har vært borti, var med å oppgradere til SP1 med en piratwindows.. Da ble MBR'en til den ene disken min fjerna :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...