Gå til innhold

ABIT IT7 / ASUS P4B533-V / EPOX 4G4A+

Anbefalte innlegg

Dette er tydelig noen av de beste pentium 4 Hovedkortene på markedet, så la oss starte en seriøs tråd om disse korta der folk som eventuel har dem svarer konkrete fyldige svar der de opp gir hva slags ram, hovedkort, bios innstillinger osv

Kom igjen gutta sett i gang å skryt...:smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-27 13:33, Hooligan skrev:

Dette er tydelig noen av de beste pentium 4 Hovedkortene på markedet, så la oss starte en seriøs tråd om disse korta der folk som eventuel har dem svarer konkrete fyldige svar der de opp gir hva slags ram, hovedkort, bios innstillinger osv

Kom igjen gutta sett i gang å skryt...:smile:

Har IT7 stabilt med P4NW 2,[email protected], fsb 159 (locked AGP og PCI bus, cpu:RAM 1:1 --heia abit). Mitt gamle gF3Ti200 (klokket til 200/480) greide 8683 3Dmarks2001se med fsb på 166, men det liker ikke rc5 (distributed.net) så måtte ned på 159... kun minimal overvolting <1,6 og standard vifting, samt Apacer PC2700 ram (for fsb>133 på 1:1) gjorde susen.

NB, god kabinettvite er et must, men det vet dere jo fra før. Leste ett eller annet sted at for mye volting (<1.7?) brenner ut NWen, så jeg satset på så lav volt som mulig.

Det morsomme er at jeg ikke bruker en eneste av de fire PCI-slottene, kun AGP, siden IT7 har det meste innabords: Lan, Lyd, 6xUSB2.0, Firewire... og 4 RAID IDE som jeg ikke bruker... Måtte kjøpe nytt USB-tastatur, men det var kanskje på tide?

Litt dyrt kort (BD7II er 600 kr billigere), men en sann fornøyelse i bruk, og nok et bevis på at Abit/SoftmenuIII(AGP&PCI-lock!)ruler på oc!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...