Dappy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei trenger hjelp. Har tatt 600 bilder med mitt EOS350 som skal legges ut på web. alle bilder har blitt redigert men finnes det noe program som kan endre alle bildene til en mer passende størrelse for web bruk. Og da alle bildene i denne katalogen? Takker på forhånd Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Selv bruker jeg Acdsee v. 7 som har denne funksjonen. Har man det travelt, så kan man snekre ei hjemmeside i løpet av få minutter med pgm. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 er mange resize- programmer der ute, bare å lete www.download.com kan være behjelpelig, eller den sikre vinner www.google.no. photoshop(hvis du har det) gjør en god jobb, samme gjør Picasa2 (freeware fra google). selv bruker jeg Coppermine til mine onlinealbum, og da uploader jeg via windows, som også resizer bildene. Effektivt og enkelt. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Som vanlig gjør Xnview (batch) jobben. Det er helt gratis, freeware, og jeg kan anbefale det varmt etter noen års bruk til slike ting. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har du Photoshop så se oppskrift her. http://forum.akam.no/index.php?showtopic=432036 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå