Launch Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Får ganske ofte advasler fra Norton antivirus 2005 om at noe er på gang og om jeg vil tillate filen eller blokkere den. Som oftest søker jeg bare etter filnavnet på internett og finner ut om det er skumle filer eller sikkre, men denne som det kom advarsel om sist blokkerte jeg fordi jeg ikke fant noe info om den... Hva er dette C:\WINNT\SYSTEM32\patrow.exe Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Google er såpass bra på søk om filinfo at dersom du ikke får noen resultater på en fil (0 treff på patrow.exe), så er det meget sannsynlig at du har et virus. Mange virus oppretter filer med helt tilfeldig genererte navn, og da finner du ikke info om dem. Denne filen ligger i System32-mappen og det er vel det verste stedet... Kjør en housecall (sig) og post deretter en Hijackthis-logg (sig). Endret 4. juli 2005 av zjulik Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Joda, under scanningen med HouseCall så klarte Norton antivirus 2005 å slå kloa i noen virus som har kommet seg inn her, kjemperart, la inn win2000 med SP4 i går og så NAV2005, men det har kommet virus likevel hehe, nå er de ihvertfall tatt hånd om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå