Eclipsed Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Hei moddis-folket :razz: Sitter her og lurer på en sak...... Hvordan får dere tid til å sjekke alle av meldingene som dukker opp her i forumet ?? Uansett så gjør dere en riktig så god jobb....(ikke smisking fra min side altså) Hvem her på forumet har vilet ha jobben deres ??? Mvh. Magnus :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Hei. Jeg kunne gjerne tenkt meg å være moderator. Den største grunnen til det er at jeg leser så utrolig mange idiotiske fjortis-poster som jeg hadde stengt før noen rakk å si "eplekake med gele." Og jeg hadde vært streng. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 For ha den de som vil eg vil ikke. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Skulle gjerne slått følge med deg Jimmy! Fare for at trafikken hadde blitt mindre men jeg tror nok nytteverdien hadde blitt større. Men jeg ville nok startet med å ta en opprensing på feilposter. Inkludert denne... :smile: [ Denne Melding var redigert av: osram på 2002-07-27 14:54 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Samme her. Men jeg hadde stengt hele forumet sålenge jeg selv ikke var på. Da hadde jeg hatt full kontroll Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Det har nok både sine fordeler å bakdeler. Som jo alt har. Å være moderator er kjedelig tror jeg. Tenk så sinnsvakt mye meldinger man må lese gjennom hver dag? Og ikke få betalt for det engang? Kan ikke stenge alt man selv ikke liker heller, må holde seg til reglene hele tiden..nei..ikkeno for meg Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-27 22:12, Bitex skrev:Å være moderator er kjedelig tror jeg. Tenk så sinnsvakt mye meldinger man må lese gjennom hver dag? Og ikke få betalt for det engang? Tenk så sinnsvakt mye meldinger man må lese igjennom. Og uten å få betalt! Hah! Jeg leser sinnsvakt masse meldinger. Har aldri fått en eneste krone! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hehe, samme her. Jeg leser nesten alt jeg også. (Bruker "vis siste 24 timer") Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Leser masse jeg også, men kunne aldri tenke meg å være moderator. Man mister liksom uavhengigheten sin da. Hva om du en gang vil kritisere HW.no for noe? Da er det IMHO best å være vanlig bruker. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Multikonto! :razz: Og vil du kritisere HW.no, trenger du ikke gjøre det i en offentlig tråd, men på privat melding. Og da kan du like godt preike med sjefen din.. Eller noe. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-07-27 12:59, Menkromsen skrev:Hei moddis-folket :razz:Sitter her og lurer på en sak......Hvordan får dere tid til å sjekke alle av meldingene som dukker opp her i forumet ?? Bruker vis siste meldinger. Leser det som ser rart ut eller det som interesserer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg