Fadamacka Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Har sett at det følger med noen røde tdk plater som makter 24x brenning på en TDK (sjokk?) cyclone 24x brenner. Noen som veit hvor jeg kan skaffe disse? De er forøvrig på 80 min. En ting til, og denne er vel nesten viktigere. Får snart min Plextor 24/10/40, og må vel da ha noen cd'er også. Jeg behøver vel ikke si hvilken fart jeg vil teste? Noen med erfaringer over hvilke cd'er som tåler maxspeeden på plextor? MVH Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Heisann! Har den brenneren og jeg bruker å bestille Mmore cd-r fra http://www.komplett.no De funker som bare det.. forøøvrig har jeg ikke hatt problemer med og brenne 16x cd`er på den heller men :smile: Lenke til kommentar
joker Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Jeg har prøvd med flere CD-er både bilige og dyre og alle har fungert perfekt på plextoren min på 24x bruker nå noen Write Tech CD-er (39 for 10 på ideel) har ikke hatt noen feilbrendinger på de siste 30 cdene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå