Complexity Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 de fleste har nå fått vite hva de kom inn på (slik jeg har hørt) men jeg klarer abbsolutt ikke å finne bruker id og passordet til vigo tror kansje noen har kastet det hva kan jeg gjøre for å få vite passordet?.. eller får jeg på noen måte vite det på en annen måte?- noen jeg kan ringe for å få ordnet opp i sakene?.. er VELDIG nyskjerrig på hva jeg har kommet inn på Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har også mistet mitt passord, og er bittelitt fortvilet, men jeg tror vi får brev med hvor vi kom inn samt medfølgende passord og brukernavn i posten etter hvert. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 www.vigo.no Det er søkesystemet for videregående skoler i Norge. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Faen, har helt glemt av de arkene Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 de fleste har nå fått vite hva de kom inn på (slik jeg har hørt) men jeg klarer abbsolutt ikke å finne bruker id og passordet til vigo tror kansje noen har kastet det hva kan jeg gjøre for å få vite passordet?.. eller får jeg på noen måte vite det på en annen måte?- noen jeg kan ringe for å få ordnet opp i sakene?.. er VELDIG nyskjerrig på hva jeg har kommet inn på Jeg fikk automatisk en sms med nytt passord og brukerID når alt var klart.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Når får man vite om man kom inn?? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det fikk jeg og resten av folket jeg kjenner vite i går Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Man får automatisk passordet når man får varsling om at man har fått svar på telefon eller email Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 je ghar ikke fått vite hvor jeg havner ? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Mange får svar 12. / 13. juli. Så ikke fortvil enda. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nei, jeg har heller ikke papir men passordet og bruker ID står i både mobil melding og mailen jeg fikk.. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Dere som har mistet, jeg tror dere kan ringe kommunen og høre.. de har det meste som skolen har.. burde hvertfall ha det.. Lenke til kommentar
Monroes Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du får SMS med brukerident og passord om du har registert telefonnummeret ditt på Vigo.no, hvis ikke må du ta kontakt med fylkeskommunen eller rådgiveren på skolen du gikk på, de har tilgang til alt slikt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Du får SMS med brukerident og passord om du har registert telefonnummeret ditt på Vigo.no, hvis ikke må du ta kontakt med fylkeskommunen eller rådgiveren på skolen du gikk på, de har tilgang til alt slikt. ok.. ble ganske letta nå.. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Fikk vite det idag. Hadde heller ikke passord og det - men det kom på SMS det. Er litt imponert over skolesystemet Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har allerede fått brevet (der stod også bruker ID og passord), og tenkte å gå inn på internett og svare, men på vigo.no finner jeg ikke noe som helst som jeg kan svare på, og heller ingenting om hva jeg har kommet inn på. Skal svaret og svarmulighetene på internett bli tilgjengelig lenge etter brevet, eller er det bare litt treghet i systemet? Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Mange får svar 12. / 13. juli. Så ikke fortvil enda. Sikker på dette? Står på venting Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Mange får svar 12. / 13. juli. Så ikke fortvil enda. Sikker på dette? Står på venting jeg står og på venting på elektro men vist jeg tar mekk.. blir jeg fortsatt på venting på elektro da?.. forsto det slik med det som sto der... Edit: ligger på plass nr. 3.. har jeg sjanse for å komme inn? Endret 13. juli 2005 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå