L4ss3 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hei! Jeg har tenkt til å starte en webshop som skal være spesialisert på MS 3.0 + skatez. Så jeg lurte på om det hadde vært noen interesse for MS intellimouse explorer 3.0 til 399,-? Litt kjipt å starte uten at noen er interessert Mvh. Lasse Endret 6. juli 2005 av L4ss3 Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 -så du skal med andre ord starte en musesjappe? bordell? Neida ideèn er god, deter mange som savner disse musene, men du burde også kunne levere en del andre muser. Litt Thinkgeek ting ville også vært morro å se i omløp. Lenke til kommentar
Slither Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) *bruker powerball, har på "no, i will not fix your computer" t-shirt, spiser bawls mints og lodder med ColdHeat* Bra nok? EDIT: har Wireless IntelliMouse Explorer 2.0 jeg, godmusa si det Endret 4. juli 2005 av Slither Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har en Intelli 3 jeg, er redd for hva jeg må gå over til når den dør.. Vil jo veldig gjerne ha en Intelli 3 til, men jeg er redd den blir litt utdatert. Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Intelli 3.0 er jo en yndet gaming-mus. Prisen er jo heller ikke verst, med tanke på at den nesten ikke er å oppdrive lenger. Husker ikke, men er det sånn at den musa ikke produseres lenger? Lurer bare på hvor du skal få tak i eksemplarer å selge... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 www.mouseshop.no ?? Jeg er ikke helt sikker på hvilken mus du mener men ser at det finnes to stk Intellimouse 4.0 i prisguiden fra 268kr. Er det forrgjengeren til denne du vil selge for 399kr (inkludert klistremerker eller hva skatez er for noe) ? I så fall tror jeg du kan slite tungt med å få solgt de, både fordi prisen din er høy og fordi frakt kommer i tillegg og fordyrer ennå mer. (Folk kjøper jo gjerne mus fra den nettbutikken de handler alt annet fra slik at musa deler fraktkostnaden med annet utstyr) Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 off topic: simen det er noen ting jeg tror du bør tenke mer på. for det første blir det billigere når markedet flyter over av intelli 4.0, det er derfor de er så billige. I fjor sommer kom jeg over et tilbud på netshop med intelli 3.0 og icemat til 300kr. Dette var da restsalg. Uka etter ser jeg at det blir reklamert i en annen webshop at et parti med intelli 3.0 ble solgt for 600kr inkl. en musmatte. Eksemplarene ble da satt såpass høyt i pris, nettopp fordi det så og si nesten ikke fantes andre butikker som solgte intelli 3.0. Intelli 3.0 er i tillegg en mye mer ergonomisk og behagelig mus en intelli 4.0. Etterspørsel og pris er veldig viktig. Har ikke planer om å skrive en avhandling om dette så sent på kvelden. Et eksempel på at nyere produkter er billigere enn eldre er dagens ddr-minne. Den koster under en firedel av prisen til det foreldete sd-minnet. Dette er bl.a. fordi produksjonsteknikker er bedre, men først og fremst fordi markedet florerer av disse minnebrikkene! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Greit, jeg bøyer meg i støvet. Jeg tok det bare for gitt at etterfølgeren var en forbedret versjon selv om sikkert ikke alle var like fornøyde med endringene. Hvis det er et marked for 3.0 til den prisen så versågod, Selg i vei. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Greit, jeg bøyer meg i støvet. Jeg tok det bare for gitt at etterfølgeren var en forbedret versjon selv om sikkert ikke alle var like fornøyde med endringene. Hvis det er et marked for 3.0 til den prisen så versågod, Selg i vei. Hehe, andre webshops som selger den har en pris på 550 begge steder jeg har sett Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vurderte å kjøpe en backup i fjor høst til 600,-, men jeg tok heldigvis en tur innom Digitalimpuls i Møllergata og så at den ene maskinen i kassen hadde IM3.0 og etter at sjefen ble spurt fikk jeg kjøpe den for 260,-. En kamerat kjøpte forige uke to stk fra Danmark for 400,- stk. IM3.0 er verd sin vekt i gull Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) *bruker powerball, har på "no, i will not fix your computer" t-shirt, spiser bawls mints og lodder med ColdHeat*Bra nok? EDIT: har Wireless IntelliMouse Explorer 2.0 jeg, godmusa si det T-skorta er grei nok(har den eg også), musa er Sicos Colani venstrehånds utgaven(DEN er virkelig verdt sin vekt i gull. På kontoret bruker eg en billig Logitech unisex sak. M$ UnitelliRat passer ikkje for venstrehendte), musmatta har teksten 'Free the Code', men ekte geeks tygger BlackBlack, ikkje mints, og ColdHeat er noe herk. Må ikkje brukes på følsom elektronikk... (De er dårlig kamuflerte elektriske sveiseapparat) Endret 5. juli 2005 av Gadgetman Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Synes MS 3.0 musen er den beste musen i verden. Har 2 stykker sammen med icemats. Hvis de blir utslitt er det ikke umulig at jeg kjøper nye fra sjappa di... Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei! Jeg er utrolig glad for at noen nevnet det! Meld meg på, jeg er SÅKLART med. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 I så fall tror jeg du kan slite tungt med å få solgt de, både fordi prisen din er høy og fordi frakt kommer i tillegg og fordyrer ennå mer. (Folk kjøper jo gjerne mus fra den nettbutikken de handler alt annet fra slik at musa deler fraktkostnaden med annet utstyr) Man kan jo alltids sende som brev, da blir portoen rundt 20kr. Men såklart...da vet man jo aldri helt sikkert at musa kommer fra. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har ikke vært borti denne musa dere prater så varmt om. Noen som har en test/artikkel å linke til? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 joa virker som om det er mange som er "ville" etter den. så hvorfor ikke.. men kan være smart å ha litt"bredere" utvalg, andre muser osv, kanskje musematter og sånt og litt off topic men hva er det egentlig som er så"bra" med ms 3.0??? en venn av meg har den. den har riktig nok gjort sitt så er ikke noe å bruke i spill og sånt(henger seg opp osv)så han bruker den til reserve/server.. men den funka jo en gang i tiden og fikk prøvd den før den ble "ødelagt" hehe.. likte den ikke helt jeg.. lå dog godt i hånden men nermer seg ikke mx510 har jo kommet så mange andre"bra" muser som har mye nyere teknologi osv.. eks: logitech mx510/518, mx1000, ms 4.0 etc..... men er vel jeg som ikke har peling.. HER er en test lykke til da Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) http://www.tweakup.dk/article/620/dk/ Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 - En legende 100 av 100* *Hvis jeg ikke husker feil, greide ikke laste siden http://www.terashop.dk/shop/ <- IM 3.0 fra Danmark, 349,- dkr Endret 5. juli 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 joa virker som om det er mange som er "ville" etter den. så hvorfor ikke.. men kan være smart å ha litt"bredere" utvalg, andre muser osv, kanskje musematter og sånt og litt off topic men hva er det egentlig som er så"bra" med ms 3.0??? en venn av meg har den. den har riktig nok gjort sitt så er ikke noe å bruke i spill og sånt(henger seg opp osv)så han bruker den til reserve/server.. men den funka jo en gang i tiden og fikk prøvd den før den ble "ødelagt" hehe.. likte den ikke helt jeg.. lå dog godt i hånden men nermer seg ikke mx510 har jo kommet så mange andre"bra" muser som har mye nyere teknologi osv.. eks: logitech mx510/518, mx1000, ms 4.0 etc..... men er vel jeg som ikke har peling.. HER er en test lykke til da Hehe, jo takk du Har tenkt til å prøve å få til noen fler mus etterhver Men noen som har et forslag til navn? Sitter å registrerer i Brønnøysundregisteret.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Flyttet fra Annet om hardware. Trådstarter bes rette emnetittelen slik at den er noe mindre intetsigende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå