Knut Marius Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Brukte ikke mye tid på dette Knut Marius. Ble vel rundt en times jobbing tenker jeg. Jeg mente egentlig generelt tidsforbruk på maskina... Ikke bare graveringa. Er vel mye planlegging, og drodling skulle jeg tro Blir kult å se når den begynner å ta form Må ta den med på skolen en dag syns jeg Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Brukte ikke mye tid på dette Knut Marius. Ble vel rundt en times jobbing tenker jeg. Jeg mente egentlig generelt tidsforbruk på maskina... Ikke bare graveringa. Er vel mye planlegging, og drodling skulle jeg tro Blir kult å se når den begynner å ta form Må ta den med på skolen en dag syns jeg Ahh.. Skjønner. Veit ikke helt da. Blir endel skisser og tenking, så et tids-estimat er fullstendig umulig å regne på Ta den med på skolen? Joa, hvis den blir ferdig så... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Ahh.. Skjønner. Veit ikke helt da. Blir endel skisser og tenking, så et tids-estimat er fullstendig umulig å regne på Ta den med på skolen? Joa, hvis den blir ferdig så... Før eller siden blir den da vel ferdig? Og du har vel ikke planer om å slutte på skolen med det første du? Endret 17. juli 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Hehe.. Har ikke det. Kommer nok til å holde på til den er 100% =) Spørsmålet er bare hvor lang tid det kommer til å ta Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Finner ikke noe update 17. :s EDIT: Åja!!! graveringa var update sorry Endret 17. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det er fordi det skal være datoen 17. goggen90 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det her så jo veldig veldig VELDIG bra ut Dyktig med høyrehånda og (kan misforståes, men ikke tenk koffert) Hvor kaldt har du planer om å ha det i "kjøleskapet"? Kan virkelig et lite peltier presse ned tempereaturn så mye at det faktisk blir kaldt? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Hvor kaldt har du planer om å ha det i "kjøleskapet"? Kan virkelig et lite peltier presse ned tempereaturn så mye at det faktisk blir kaldt? Det kommer ikke til å bli et problem, det 40w peltieret jeg har tiltenkt prosjektet satt i et 37 liters kjøleskap før og da lå temperaturen på 22 grader under romtemperatur. Er faktisk litt redd for at det kommer til å bli for kaldt Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Kan en ikke stille på hvor mye den skal kjøle? PS: Litt isbiter er jo ikke farlig En iskald Cola er å foretrekke Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Genialt prosjekt! Syns du bytta bort lilleborr navnet..likte det PS: Ikke noe er for kaldt i dataverdenen Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Kan en ikke stille på hvor mye den skal kjøle? PS: Litt isbiter er jo ikke farlig En iskald Cola er å foretrekke Kan lage en styring for den ja. Et eller annet som regulerer spenninga. Får se om jeg trenger det utover. En kald cola er ikke dumt, nei, men det er litt irriterende om den fryser og sprekker... Genialt prosjekt! Syns du bytta bort lilleborr navnet..likte det Syns ikke det "fenget" nok, liker det nye navnet bedre Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Gravering forsøk nr 2 Prøvde meg en gang til og ble mer fornøyd med resultatet denne gangen: Ble ikke like ujevnt og det er også stavet riktig Neste update - Test av gravering Endret 16. november 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Se der ja! Ble absolutt pent det der.. Endret 18. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Utrolig fint, du kan kunstene Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Både "favorite" og "favourite" er korrekt. Så ingenting å være flau over der. Eneste er at "favorite" er amerikansk Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Både "favorite" og "favourite" er korrekt. Så ingenting å være flau over der. Eneste er at "favorite" er amerikansk Ah, det er det? Favorite hørtes ikke så dumt ut det heller. Lærte en ny ting idag da Endret 18. juli 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ifølge Clue(som er et ordbok-program), så er det det. Engelskmennen liker å ha litt "stil" over ordene sine. Mens amerikanerne vil ha det "røffere" og mer rett ut. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 akkurat som color på amerikansk og colour på engelsk. ser veldig bra ut dette her Flop|s, gleder meg til å se videre Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nydelig gravering, du har skills! Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det er fordi det skal være datoen 17. goggen90 Å, nei, de forstod jeg jo ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå