Gå til innhold

My Favourite Tree ¤Ferdig!¤

Anbefalte innlegg

Brukte ikke mye tid på dette Knut Marius. Ble vel rundt en times jobbing tenker jeg.

Jeg mente egentlig generelt tidsforbruk på maskina... Ikke bare graveringa. Er vel mye planlegging, og drodling skulle jeg tro :) Blir kult å se når den begynner å ta form :thumbup: Må ta den med på skolen en dag syns jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brukte ikke mye tid på dette Knut Marius. Ble vel rundt en times jobbing tenker jeg.

Jeg mente egentlig generelt tidsforbruk på maskina... Ikke bare graveringa. Er vel mye planlegging, og drodling skulle jeg tro :) Blir kult å se når den begynner å ta form :thumbup: Må ta den med på skolen en dag syns jeg

Ahh.. Skjønner. Veit ikke helt da. Blir endel skisser og tenking, så et tids-estimat er fullstendig umulig å regne på :) Ta den med på skolen? Joa, hvis den blir ferdig så...

Lenke til kommentar
Ahh.. Skjønner. Veit ikke helt da. Blir endel skisser og tenking, så et tids-estimat er fullstendig umulig å regne på :)  Ta den med på skolen? Joa, hvis den blir ferdig så...

Før eller siden blir den da vel ferdig? Og du har vel ikke planer om å slutte på skolen med det første du? :)

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Hvor kaldt har du planer om å ha det i "kjøleskapet"? Kan virkelig et lite peltier presse ned tempereaturn så mye at det faktisk blir kaldt?

Det kommer ikke til å bli et problem, det 40w peltieret jeg har tiltenkt prosjektet satt i et 37 liters kjøleskap før og da lå temperaturen på 22 grader under romtemperatur. Er faktisk litt redd for at det kommer til å bli for kaldt :dontgetit:

Lenke til kommentar
Kan en ikke stille på hvor mye den skal kjøle?

PS: Litt isbiter er jo ikke farlig :p En iskald Cola er å foretrekke ;)

Kan lage en styring for den ja. Et eller annet som regulerer spenninga. Får se om jeg trenger det utover. En kald cola er ikke dumt, nei, men det er litt irriterende om den fryser og sprekker...

Genialt prosjekt! Syns du bytta bort lilleborr navnet..likte det :cry:

Syns ikke det "fenget" nok, liker det nye navnet bedre :)

Lenke til kommentar
Både "favorite" og "favourite" er korrekt. Så ingenting å være flau over der.

Eneste er at "favorite" er amerikansk ;)

Ah, det er det? Favorite hørtes ikke så dumt ut det heller. Lærte en ny ting idag da :thumbup:

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...