Gå til innhold

My Favourite Tree ¤Ferdig!¤


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for alle forslag! Jeg likte forslaget til venn; The Ultimate Lan Machine, best. Hvis ingen iløpet av kvelden/imorra morgen kommer med et bedre, så går jeg for det! Skal opp til en kamerat imorra og hjelpe til med litt av hvert, men skal ta litt gravering innemellom :thumbup:

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Etter at jeg våkna idag så har jeg vel ubevisst fundert inatt og kommet fram til at ÜberNabbens forslag Favorite Tree er det som smaker best (takk for forslaget!). Akkompagnert av Tour De France idag prøvde jeg meg på en logo:

 

logo1Liten.jpg

 

Vad tycks?

Lenke til kommentar

Update - Gravering

 

Har moret meg litt med gravering idag. Jeg er litt heldig da jeg har to psu'er av samme slag, så jeg tenkte å øve meg på det ene dekselet for å se om det blir bra nok. Orker ikke å kommentere, men bildene sier nok :)

 

skisseLiten.jpg

 

teipetLiten.jpg

 

tusjaLiten.jpg

 

klarLiten.jpg

 

startLiten.jpg

 

ferdigLiten.jpg

 

ren1Liten.jpg

 

ren2Liten.jpg

 

Done. Blei helt greit, men jeg tenker at jeg prøver meg på den andre psu'en også for å kanskje få et bedre resultat...

 

Neste update - Gravering 2

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Kommer akkurat hjem fra en kamerat, og med en gang jeg så graveringa skjønte jeg at den skulle gjøres en gang til. Ble vel litt for ujevnt, men får bare prøve en gang til. Øvelse gjør mester!

 

Brukte ikke mye tid på dette Knut Marius. Ble vel rundt en times jobbing tenker jeg.

 

Takk for logo-forslag, ÜberNabben, men kommer til å gå for èn logo hele veien=)

 

Ellers kommer jeg til å begynne å kutte så fort jeg har tid. Morgendagen kommer til å gå med til jobb og salg av vannkjølinga mi :cry: Litt trist å kvitte seg med den, men jeg føler at den har gitt sitt...

 

Kommer forresten til å forandre målene littegranne slik at de stemmer med det gylne snitt (1,618). Sjekket at det ikke var så veldig mange justeringer som skulle til, så det kommer til å bli snadder ;)

 

No point i a diskutere karbon her gutta, skjer ikke her i gården :)

 

Edit: Det må bli en ny gravering; det skrives favourite, ikke favorite :whistle: Dette skulle engelsklærern fra videregående set :p

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...