Gå til innhold

My Favourite Tree ¤Ferdig!¤


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter de fine kabinettet du bygget sist som jeg syns så ut som ein

lan revulusjon uten svart lakk syns jeg ikke du trenger bygge nytt :p

 

Men nå som du er i gang får jeg vell henge meg på og se.

Men lov meg ein ting:

Dette SKAL bli finere og bedre ein den gamle, ellers kommer

jeg personlig opp i gata di kommer inn vinduet og dreper deg :p (Nesten vertfall :p )

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Les noen poster over, jeg spør om personligheten hans er som maskoten, "Fyllesvinet"

Hehe. Ja da så... Vel, han er vel ikke akkurat et fyllesvin, men som student er han ikke fremmed for å ta en teskje sterkt i ny og ne ;) Men i fylla er han bare morsom, så man klager ikke!

 

Regner med at Lillebror får en god slump oppmerksomhet på TG06 dersom du klarer å følge opp forrige prosjekt :thumbup:

 

Kommer til å følge med på worklogen din!

Lenke til kommentar
Hvor skal døra på kjøleskapet være? Burde være noe som 24-monitorkjøleskapet ;)

Døra skal ligne på 24monitorkjøleskapet, men jeg har ikke bestemt meg for helt hvordan den skal bli. Åpen for forslag :)

Jeg foreslår at du bygger det slik at du må trykke på venstre siden av skjermen for å åpne kjøleskapet, en slags trykklås (vet ikke hva det heter), så slipper du et stygt håndtak ;)

Lenke til kommentar
Men lov meg ein ting:

Dette SKAL bli finere og bedre ein den gamle, ellers kommer

jeg personlig opp i gata di kommer inn vinduet og dreper deg :p (Nesten vertfall :p )

Etter det har jeg vel ikke noe valg? :!:

 

Vel, han er vel ikke akkurat et fyllesvin, men som student er han ikke fremmed for å ta en teskje sterkt i ny og ne  ;) Men i fylla er han bare morsom, så man klager ikke!

Jeg full? Aldri... :blush:

 

Regner med at Lillebror får en god slump oppmerksomhet på TG06 dersom du klarer å følge opp forrige prosjekt  :thumbup:

Det er selvfølgelig endel av motivasjonen, men all den gode støtten jeg får her på forumet veier tyngre :yes:

 

Fra spøk til Halvor; døra til kjøleskapet kan jo ikke ha et håndtak e.l, har tenkt på magnet, men når du sier trykklås Meendel, så høres jo det jo helt klart bedre ut. Noen som vet om man får tak i det på Maxbo o.l.??

Lenke til kommentar

Kommer nok update imorra kveld, har vært borte i to dager nå. Litt vanskelig å få gjort noe. Men var å handla hos brodern idag og fikk tak i dette:

 

verktoyLiten.jpg

 

Tilsammen drøyt 400,- . Skulle egentlig skaffe pussemaskin også, men hadde ikke plass i sekken :roll:

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Om du ikke har lest alt så skal han ikke ha PC'en inne i kjøleskapet, men kjøleskapet skal være i en egen del (seperat fra det elektroniske) bak skjermen, skjermen er da festet på utsiden av døra.

 

All datautstyr skulle være i en egen boks i bunnen ;)

Lenke til kommentar

Update

 

Litt overdrevet, har ikke gjort noe spesielt idag. Måtte plutselig ha et møte etter jobb så jeg fikk ikke noe tid til det jeg tenkte. Men siden jeg lovte en update, så får jeg komme med noe da

 

Psu'en jeg har tenkt til å bruke har vært i bruk en stund og derfor litt støvete. Må rengjøres:

 

aidaLiten.jpg

 

stovLiten.jpg

 

merstovLiten.jpg

 

forLiten.jpg

 

etterLiten.jpg

 

...og det var det :whistle: Men jeg tenkte å tone ned lyset som kommer fra psu'en iogmed at det ikke skal være noe katode eller led-sirkus i pc'en ellers. Tenkte å pusse den, men vet ikke helt hvor fint papir jeg skal velge :hmm:

 

Neste update - Gravering

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...