Gå til innhold

My Favourite Tree ¤Ferdig!¤


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice platearbeid, men ville det ikke gått mye fortere med vinkelsliper?

Koster ikke mere en et par 100 lapper på europris, rema eller andre billigbutikker

Koster vel ikke mer, nei. Men jeg har jo ikke vett nok til å tenke på å bytte verktøy før jobben er ferdig :) Får se om jeg trenger det videre i bygginga. En ting jeg må invistere i er en pussemaskin, for fattern sin er plutselig ikke tilgjengelig lengre :whistle:

Lenke til kommentar
Ser bra ut dette, kjekt å se at tubby "videreføres"!

Noen idè om hvilken skjerm du skal bruke? Har du noe budsjett på prosjektet? Har heller ikke fått med meg hvilken hw som skal inn :hmm:

Bra du spør, fodi jeg har glemt helt av å fortelle om hw'en som etterhvert ankommer:

 

Amd 64 3000+

Asus A8N-SLI

1024 MB (ikke bestemt meg for hvilket merke enda)

Tv-kort annoslag

BenQ 17" (svart)

 

Systemet vil ikke bli vannkjølt. Grunnen til det er at jeg har gått litt lei av å holde på med det. Ikke dermed sagt at vannkjøling ville vært en dårlig addisjon til prosjektet, men siden jeg har lagt fra meg den verste overklokkingslysten så har jeg strengt tatt ikke bruk for det lengre. Vannkjølinga som jeg kjører den dag idag har jeg faktisk funnet en kjøper til, så fra nå av og utover blir det kun viftekjøling.

 

Når det gjelder budsjettet på dette, så har jeg ikke tenkt å svi av så mye penger. Utgiftene skal stort sett dekke hw'en og bare en brøkdel materialer. Men kan jo begynne med å sette opp utgifter med en gang så jeg har oversikten :yes: (side 1)

 

Edit: Dette er psu'en jeg skal bruke. En Aspire 500-watter. Tidligere brukt til å trekke en 226w peltier ;) (her på vei ut av Stacker'n min)

 

utLiten.jpg

 

Og da kan jeg legge ut en liten preview av hvordan det etter all sannsynlighet skal se ut i hw-rommet:

 

oppsettLiten.jpg

 

Og jeg tror jeg har funnet maskoten til Lillebror! Liten, feit og full av børst:

 

maskotLiten.jpg

:D

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Heh.. jah, klokka er jo... snart 12, grytidlig :p Uansett, har ikke tenkt til å lage en tunnel fra hdd'ene, men det er en ganske god idè! Hadde uansett ikke tenkt til å kjøle harddiskene noe særlig, men det blir jo like greit å utnytte potensialet til psu'en. Problemet vil kanskje bli at da må jeg ha litt avstand fra psu'en til cd-rommen for å få plass til en tunell...

Lenke til kommentar

joa, sjer bra ut. men aldrig likt amd 64 3000(HVOR I H***** PLUSS PAA ITALINESKE TASTATUR??) bytta til en 3200, og aspiren min, den har en Oedelaget sata kontankt, brakk naar jeg dytta den in i sata hardisken min :cry: . og minne burde du velge ocz, Corshair var vist veldig daarlig i frohold til ocz, fikk vite det paa en homse stryrt data butikk i trondheim by, men overklokkings orakelet var ikke skeiv. (han som sa ar ocz var bra). og Flop|s, du er satans flink til og tegne

Lenke til kommentar

Er en tur for å hjelpe min bestefar å bygge tak, så noe mer update kommer vel ikke før torsdag...

 

"GROGI" : takk for tips, men hva har homo/hetero å si på oc-kunnskaper? :p

 

Drunken_Master : danke, maskoten er jeg ikke helt sikker på :whistle:

 

Knut Marius : Halla på deg! Kommer selvfølgelig å overgå den forrige, men målet er å ha den klar til TG06... Du kan forresten bekrefte/avbekrefte om maskoten ligner ;)

 

Daggern2005: Takk. Kan utfyllet emnetittelen litt da :)

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...