Flop|s Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Hvor mye koster det? Og kan det kjøpes i butikken eller er man nødt til å abbonere på det? 5554244[/snapback] Det er et internettbasert blad, og du kan faktisk skaffe deg et gratis abbonoment fram til 1. mars på siden www.pcanalyst.co.uk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Update snart 5755485[/snapback] Som du ser under... En God stund! Annonsering: Jeg må beklage at resten av worklogen kommer ikke til å bli tilgjengelig her før om en god stund. Den kommer til og bli publisert samlet i www.pcanalyst.co.uk, men jeg vil legge ut et par oversiktsbilder av den ferdige MFT så fort den er ferdig. Først en stund etter at den har vært i bladet kommer jeg til å legge ut detaljerte bilder av jobben. Jeg takker alle som har gitt meg tilbakemeldinger og hjulpet meg framover i arbeidet; jeg ville aldri ha kommet så langt med så bra resultat uten deres støtte! Flop|s 5548262[/snapback] Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Nå er jeg registrert, men jeg finner ikke artikkelen Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Dette er RÅTT blir sykt bra Gleder meg til neste update Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Fin worklog.. KUTGW! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Må nesten annonsere at MFT er så og si ferdig! Er endel småplukk igjen, men det kommer ikke til å bli tatt før neste år. For dere som er på HW-lan, så sitter jeg på rad 19, sete 50. For alle dere andre, her en et bilde av mft fra lanet: Tatt med blitz dessverre, så den tar seg ikke ut fra sin beste side akkurat... Endret 6. oktober 2006 av Flop|s Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Haha! Så sinnsykt kult Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tøft! Så nettopp på den! Sa noen seier i casemod-compo? Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kuleste modden ever! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Legger til et par bilder til.. Skal ta endel flere bilder når jeg får et kamera som duger. Endret 2. desember 2006 av Flop|s Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Konge kabinett Så det på hw-lan Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har du fått fikset problemene med kjøleskapet enda? Og de andre som jeg ikke husker helt hva var Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvor tung er hele kassa komplett ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå