Gå til innhold

My Favourite Tree ¤Ferdig!¤

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den PSUen til selve pcen skal jo være der de pleier å være, altså ved siden av HKet om jeg ikke tar feil.

5511882[/snapback]

Jess, helt riktig. Det blir to strømforsyninger og to 230v ledninger inn i pc'en. Var mest praktisk å gjøre det sånn :)

Lenke til kommentar
Har han laget så mange da? Har bare sett dette og Tubby elns jeg..;S

5504484[/snapback]

Gunnen til at jeg spurte, er at det har tatt veldig lang tid å få ferdig den greia. Var usikker på om han holdt på med forskjellige utgaver i samme tråd...

Lenke til kommentar
Har han laget så mange da? Har bare sett dette og Tubby elns jeg..;S

5504484[/snapback]

Gunnen til at jeg spurte, er at det har tatt veldig lang tid å få ferdig den greia. Var usikker på om han holdt på med forskjellige utgaver i samme tråd...

5516338[/snapback]

Bruker lang tid så jeg skjønner hva du mener ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg prøvd å overklokke litt idag med et litt bedre resultat. Satt ned hastigheten på ram og kjørt 2,05Ghz før det stoppa. Men da var det helt stopp, hverken økning av vcore eller dempning av HT-multiplier hjalp :( Menmen. Snart kommer den nye strømforsyninga og da skal jeg begynne på designet av kjøleskapet ;)

Lenke til kommentar

Annonsering:

Jeg må beklage at resten av worklogen kommer ikke til å bli tilgjengelig her før om en god stund. Den kommer til og bli publisert samlet i www.pcanalyst.co.uk, men jeg vil legge ut et par oversiktsbilder av den ferdige MFT så fort den er ferdig. Først en stund etter at den har vært i bladet kommer jeg til å legge ut detaljerte bilder av jobben.

Jeg takker alle som har gitt meg tilbakemeldinger og hjulpet meg framover i arbeidet; jeg ville aldri ha kommet så langt med så bra resultat uten deres støtte!

Flop|s

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar
@Flop|s: Oppdater emnetittelen når du endelig "får lov" til å offentliggjøre resultatet her, da!  :)

5551136[/snapback]

Det skal jeg gjøre.

Skjønner ikke helt hvorfor du ikke "får lov" til å logge her og :S menmen, bare å glede seg til du legger ut resten her da! ;D

5551363[/snapback]

Det er fordi det koster litt å abonnere på bladet, og abonnentene skal ha fordelen ved å ha materiale først av alle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...