w00pla Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Du skal ikke bruke den til å forsyne både PSU og kjøleskap da? En ledning... Burde jo forenkle ting litt - eller? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Den PSUen til selve pcen skal jo være der de pleier å være, altså ved siden av HKet om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Den PSUen til selve pcen skal jo være der de pleier å være, altså ved siden av HKet om jeg ikke tar feil. 5511882[/snapback] Jess, helt riktig. Det blir to strømforsyninger og to 230v ledninger inn i pc'en. Var mest praktisk å gjøre det sånn Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ledninger er aldri praktiske Parallellkobling er Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Ledninger er aldri praktiske Parallellkobling er 5515653[/snapback] Joda.. Men ikke sånn som jeg har planlagt kassa.. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har han laget så mange da? Har bare sett dette og Tubby elns jeg..;S 5504484[/snapback] Gunnen til at jeg spurte, er at det har tatt veldig lang tid å få ferdig den greia. Var usikker på om han holdt på med forskjellige utgaver i samme tråd... Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Har han laget så mange da? Har bare sett dette og Tubby elns jeg..;S 5504484[/snapback] Gunnen til at jeg spurte, er at det har tatt veldig lang tid å få ferdig den greia. Var usikker på om han holdt på med forskjellige utgaver i samme tråd... 5516338[/snapback] Bruker lang tid så jeg skjønner hva du mener Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, det tar litt tid, men blir bra resultat da;D Gleder meg til neste update btw Øyvind Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Da har jeg prøvd å overklokke litt idag med et litt bedre resultat. Satt ned hastigheten på ram og kjørt 2,05Ghz før det stoppa. Men da var det helt stopp, hverken økning av vcore eller dempning av HT-multiplier hjalp Menmen. Snart kommer den nye strømforsyninga og da skal jeg begynne på designet av kjøleskapet Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Annonsering: Jeg må beklage at resten av worklogen kommer ikke til å bli tilgjengelig her før om en god stund. Den kommer til og bli publisert samlet i www.pcanalyst.co.uk, men jeg vil legge ut et par oversiktsbilder av den ferdige MFT så fort den er ferdig. Først en stund etter at den har vært i bladet kommer jeg til å legge ut detaljerte bilder av jobben. Jeg takker alle som har gitt meg tilbakemeldinger og hjulpet meg framover i arbeidet; jeg ville aldri ha kommet så langt med så bra resultat uten deres støtte! Flop|s Endret 3. februar 2006 av Flop|s Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Synd, likte denne loggen, men selvfølgelig, ære og berømmelse på deg? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Synd, likte denne loggen, men selvfølgelig, ære og berømmelse på deg? 5548313[/snapback] Er vel ikke ære og berømmelse, jeg er skribent for bladet så det blir litt mer økonomisk gevinst Lenke til kommentar
spyro Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Så det kommer ikke mer arbeid her? Synd Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei. Jøsses! flere som leggger Ok.no på hylla ? kan du ikke skrive på begge steder da, når har du jo liksom kommet ganske så langt da, litt tråki å gi seg nå. Men men, du bestemmer jo selv Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg kommer til å fullføre dokumentasjonen her også, men ikke før det har blitt publisert i bladet. Så jeg legger ikke ok.no på hylla Lenke til kommentar
spyro Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Så når det er ferdig i bladet kommer resten her? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 @Flop|s: Oppdater emnetittelen når du endelig "får lov" til å offentliggjøre resultatet her, da! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Skjønner ikke helt hvorfor du ikke "får lov" til å logge her og :S menmen, bare å glede seg til du legger ut resten her da! ;D Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 @Flop|s: Oppdater emnetittelen når du endelig "får lov" til å offentliggjøre resultatet her, da! 5551136[/snapback] Det skal jeg gjøre. Skjønner ikke helt hvorfor du ikke "får lov" til å logge her og :S menmen, bare å glede seg til du legger ut resten her da! ;D 5551363[/snapback] Det er fordi det koster litt å abonnere på bladet, og abonnentene skal ha fordelen ved å ha materiale først av alle Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvor mye koster det? Og kan det kjøpes i butikken eller er man nødt til å abbonere på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå