StupidNick Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 oioi! Bra, de sklei jo rett inn Stå på! Gleder meg virkelig til å se sluttresultatet Lenke til kommentar
phOn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Presisjonsarbeid får en helt ny mening når jeg ser dette her. Helt rått! Stå på! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Helt supert! De høyttalerene er jo som lagd for dette prosjektet. Kjempebra. Hvilken type lim brukte du? Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ser bra ut... Håper på en stoor update her snart... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ser bra ut...Håper på en stoor update her snart... 5168108[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
antex Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 dette blir jo helt rått gleder meg veldig til og se slutt resultatet, er det lett og bygge et kabinett i tre, jeg og en kamerat skal bygge hvert vårt kabinett i tre til vintern Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Skjer det noe eller? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Skjer ikke så veldig mye for tia. Sitter og venter på at et nytt hovedkort skal komme sånn at jeg får satt opp pc'en. Må vel innrømme at Need For Speed Most Wanted har tatt endel tid også som egentlig skulle gått til pc-byggning Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Skjer ikke så veldig mye for tia. Sitter og venter på at et nytt hovedkort skal komme sånn at jeg får satt opp pc'en. Må vel innrømme at Need For Speed Most Wanted har tatt endel tid også som egentlig skulle gått til pc-byggning 5209410[/snapback] Hehe du må få fart på dette, begynner å bli lei av å vente Lenke til kommentar
phOn Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Skjer ikke så veldig mye for tia. Sitter og venter på at et nytt hovedkort skal komme sånn at jeg får satt opp pc'en. Må vel innrømme at Need For Speed Most Wanted har tatt endel tid også som egentlig skulle gått til pc-byggning 5209410[/snapback] det er jo ikke rart, det er et kjempe bra spill!! Porshe Cayman S ftw! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Update Jessda, i disse eksamenstider blir det ikke mye tid til overs for jobbing med pc'en. Imidlertidig har jeg noe på lager til dere, noen oversiktsbilder og litt småpusling Volum-kontroll: Øverst til høyre Styringa og "forsterkern" for høytallerne skal integreres i skråplanet i front. Let's go! Innfelling: Jobb, jobb, jobb.. Bilder? *kremt* naaai, det blei glemt bort gitt. Har ingen bilder av den videre prosessen, men har noen av det ferdige resultatet: Og et bilde innenfra hw-rommet: Ferdig med det, bittelitt rammejobbing: Tilslutt oversiktsbilder: Jeg kommer til å kutte en 4-5 cm over høytallerne. Mao så blir kassa ikke spesielt høy Begynner å se en fasong nå Neste update - Formen dannes Endret 15. januar 2006 av Flop|s Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ajaja, looks awesome;p ;D Likte den kontrolleren, og hvordan kassa ser ut til nå Blir ikke høy, men trenger da ikke mer..? Når får vi se mer av den fantaskiske Flop|s? ;p KUTGW! Lenke til kommentar
T homas Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 blir skikkelig kul denne her kutgw Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Veldig bra.. Stå på, håper fremdeles på en stooor update EDIT: Leif Endret 5. desember 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Veldig bra..Stå på, håper fremdelse på en stooor update 5255763[/snapback] Vel, den kommer kanskje før jul, men merk: kanskje. Drar hjem i jula og kommer ikke til å jobbe med kassa før etter nyttår, men det er ikke så veldig lenge til jeg er ferdig, så kanskje det inspirerer til litt ekstra jobbing? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) La oss for guds skyld håpe det :!: Stå på! EDIT: Hva mangler du? Endret 5. desember 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nice jobbet update For the Win Keep up The Good Work Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nice jobbet update For the Win Keep up The Good Work 5256494[/snapback] Pass på signaturen din Og yes, update for the win! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå ble det fart ja! Joiner "UFTW"-"klanen" her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå