Flop|s Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ingen forslag på andre høytallere? går for de jeg har da Skal bare oppdatere planene for hardware-rommet, skal gå for 80mm istedenfor de planlagte 120mm. Årsak: plass. Får pressa inn 4 80mm over psu og lian-li-brettet så får heller kjøre de litt stillere... De to viftene som skal kjøle peltier-elementet og skjermen skal fortsatt være 120mm. Uansett, kommer med en ganske stor update nærmere helga, da jeg snart er helt ferdig med hele nederste delen ! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 gleder meg til update Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Mega-update! Som lovet legger jeg nå ut en update av siste ukes arbeid, og siden det er over 50 (!) bilder så orker jeg ikke å kommentere alle mye Vi tar først en titt på webkameraet jeg har fått i hus: Takk til: Skal bare ta en rask titt på den før jeg raser videre: Om det ikke er det beste kameraet tilgjengelig er det enkelt å integrerer, så her har jeg ingen bekymringer. Neste post: rammejobbing; bildene er relativt selvforklarende: Det så ut som jeg ikke var ferdig med å kutte på hk-brettet; her har jeg markert plass til vifter som skal komme: Da var det også tid for å lage plass til skjerm-styringa, alle de knappene for å justere div på skjermen. Jeg hadde egentlig planlagt lage disse knappene selv, men fant heller en litt enklere måte å gjøre det på. Her er knappene pussa ned og klar til beis: Og mens de tørka begynte jeg med hullet som de skal gå gjennom i front: Og ferdig: Videre en liten kloss for å feste knappene på frontplata: Da alt var ferdig; en liten prøvekjøring: Det ble jo klart at knappene var alt for mye beisa, så de fikk en ny omgang før jeg festa de: Sånn. Nå over til bakplata som mesteparten av denne updaten dreier seg om. Her har jeg satt opp det slik jeg har sett for meg oppsettet: Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Starter med å lage hull til psu'en: Skjært ut resten. Har forresten valgt å ta ut gitteret som sitter foran vifta i psu'en fordi jeg vil ha alle gitterne på yttersiden; slik: Liten test for å se hvor jeg må pusse: Må fikses endel før jeg ser meg fornøyd. I samme slengen lagde jeg hull for å feste hk-brettet til bakplata: Festemetoden: Markerte opp plass til vifter: Og markert hvor hk-åpningen skal være: Til arbeid: Da var det endelig klar for de siste oversiktsbildene: Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Det var det, min aller første 3 posts update Skal avgårde og hente hardware idag, så da må det prøvemonteres og jeg skal komme med bilder så fort jeg orker Hva synes folket? Neste update - Vifter Endret 16. oktober 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Detta blei veldig bra Stå på.. Gleder meg til å se kabinettet fiks ferdig Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Konge! oioioi. Det begynner å minne om tubby, på en god måte, en mindre måte Lytte til videre! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Konge! oioioi. Det begynner å minne om tubby, på en god måte, en mindre måte Lytte til videre! 5004251[/snapback] Jo, det er nok noe i det. Ligner mer og mer på tubby, men den store forskjellen er at denne pc'en "bare" har en psu Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kjempebra! Utrolig imponert! Kjempefin bakdel. Gleder meg til å se skjermen og webcam montert, og selvfølgelig høyttalerløsningen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hehe, dette var spennende.. Keep up the good work! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Går forover, på best mulig måte! Lenke til kommentar
T homas Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) dette ble kjempe fint. hvordan psu er det du har? gleder meg til og se hva du gjorde med høytalerne *edit* skriveleif Endret 14. oktober 2005 av T homas Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 fantastisk bra! Men hvorfor så mange vifter? Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Sikker på at den ikke vil ta av med alle de viftene? Uansett: Bra jobba! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Damn, damn, damn! Fiiint! Har ikke annet å si! *glede seg til den blir ferdig* Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 dette ble kjempe fint. hvordan psu er det du har? 5005092[/snapback] Husker ikke merke, men det er av denne typen fra bZerk: fantastisk bra! Men hvorfor så mange vifter? 5005101[/snapback] Tja, hvorfor ikke? Jo fler du har, jo saktere kan du kjøre de og jo mindre støy får du. De ville bare ligget å støvet ned uansett, så da bruker jeg de Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Så ÜberNice! Vart dritpent! Stå På! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Dette kan du Stå på Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Fikk lyst på en slik selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå