Zappza Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Lite tips til usb løsninga... Du vet sånne brackets du får med Hovedkort? Ta og skru av jerngreia på den og stealt den inn i kabbiset Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Synes at Zappza er inne på noe her! du har sikkert noe liggende fra et gammel hk- eller nytt sådan;) Men er jo selvfølgelig opp til deg;) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du her flink du, det skal du ha. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Lite tips til usb løsninga... Du vet sånne brackets du får med Hovedkort? Ta og skru av jerngreia på den og stealt den inn i kabbiset Ja, selvfølgelig... Men jeg leita litt nå og har ingen liggende. Men det kan halt sikkert oppdrives lett, så takk for tipset! Går for den løsninga. Endret 2. oktober 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kjempebra arbeid! Stussa litt på at skjermen var såpasss høy, men du kommer vel til å finne ut en passende vinkel når du monterer den? Lykke til! Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Håper denne ikke blir like varm som den forrige da? Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Dobbel post (internett ) Endret 3. oktober 2005 av hello100143 Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har sansen for arbeidet ditt.... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har sansen for arbeidet ditt.... De som ikke har det må jo være tomme mellom ørene! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Når det gjelder USB-portene har de fleste hovedkort to uttak for USB på samme tilbobling (to rekker, 5+4 pinner). Selv om dette ikke passer med USB-kontakter, er det ikke noe i veien for å klippe USB-ledninga og lodde disse rett på hovedkortet (eventuelt bruke loddespyd eller lignende for å sette de fast på pinnene). Med litt peil på lodding bør det gå som smurt. Det burde også gå bra hvis du har null peil. Selv loddet jeg rett på et hovedkort da jeg var 15. Hadde da aldri loddet før - kaldlodding? Ja, men det funker fremdeles i dag (powerswitch til koffertPC). Det viktigste når man skal lodde på et ferdig kretskort er at det ikke blir for varmt. Det kan bli for varmt hvis du har en loddebolt med for lav effekt, men også hvis du har en med for høy effekt. Mener å erindre at HW eller overklokking hadde en loddeguide hvis jeg ikke husker feil. Det greieste er jo selvfølgelig hvis du kjenner noen som har gått VKI elektronikk og/eller VKII SE. De fleste som har gått der kan å lodde (selvsagt ikke alle, men - det er nå en gang slik. Det er ikke alle som har førerkort som kan høyreregelen en gang) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Top notch! Som andre sier, dette er det jeg alltid har villet gjøre men aldri får gjort Endret 5. oktober 2005 av Nomix Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Update tid Gjort litt og det er som følger, skjermen skal snart på plass i kabinettet og da er det på tide å gjør litt mer med den, her har jeg lagt om ledningene for styringa til skjermen slik at de kommer litt nærmere der hengslene skal være: Slik var de før jeg flytta de: Så maskerte jeg panelet så ikke noe skulle skje med det: Og kutta opp lister til sidene: Deretter beiset jeg listene og begynte å lime de på: Hver side skal ha trykk i 4 timer, så dette tok laaang tid. Uansett, her er den siste lista i press: Men jeg var ikke helt fornøyd med beisen, så jeg stakk å kjøpte meg en ny, mindre pensel og pussa listene for å beise en gang til: Til tørk: Så forholdsvis greit ut det. Videre tok jeg en titt på høytallerene jeg skal bruke til pc'en: Men igjen for å spare plass, så kan de ikke integreres som de står nå i pc'en, så her må man fram med skrujernet! And then... Og helt demontert: Men nå har jeg et problem; har aldri drevet med bygging av kasser til høytallere, så jeg lurer litt på om noen av dere har et godt forslag til en liten kasse jeg kan bygge til disse to elementene? Noe som ikke er for stort... Neste update - Bakplate/skjerm/rammer Endret 14. oktober 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Se her ja.. Ribba høyttalern også nå da! Rene massakren! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Veldig bra arbeid, gleder meg til å se skjermen montert! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) lite forslag til høyttaleren: Endret 5. oktober 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 lite forslag til høyttaleren:http://img389.imageshack.us/img389/386/untitled13zw.png Lykke til med den Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva med dette: Skal ha høytallerne og resten på forskjellige steder. Men trenger jeg det hullet bak, flytter elementene så mye luft? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Er det hull på de orginale høytalerene så lager du også hull er det ikke trenger du sikkert ikke å ha det.. Veldig fint arbeid.. Venter på update!! Endret 6. oktober 2005 av eirich Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dette liker jeg bare bedre og bedre! Stå på Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Smoooooth! Jeg tror ikke det er så stort behov til "Basshull" eller hva det heter på de høytalerene. Uansett keep up the good work!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå