reds Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg blir paff av dette nydelige arbeidet! Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kjempe spennende gleder meg til neste Update. men et spm... hvor mange prosent vil du selv si at du er ferdig med? KUTGW Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du er pokker meg flink! Hail Flop|s! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 hvor mange prosent vil du selv si at du er ferdig med? Kan vel anslå at jeg er 20% ferdig. Maks. Det vil alltid komme ting som tar lengre tid enn anslått og jeg finner kanskje på å legge til ekstra finesser mens jeg jobber. Mens jeg er inne på det; funderte her om dagen på om jeg skulle integrere et web-kamera i front... Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Integrert webcam! Det er jo en kjempegod ide! Tror du burde gå for det, hvis du har et som ligger og slenger. Stå på videre, uansett! :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 funderte her om dagen på om jeg skulle integrere et web-kamera i front... Gjør det! =D Hadde vært skikkelig fett om du fikk til det. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sykt bra arbeid, bra at du kommer med updates selv om det ikke er så store forandringer Integrert webcam hadde vært konge, men husk å sette det sånn at du kan justere det Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvordan skal du gjøre det når du skal åpne pcen? Og hvordan skal du gjøre det med musa, liggende ved siden av? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Hvordan skal du gjøre det når du skal åpne pcen? Og hvordan skal du gjøre det med musa, liggende ved siden av? For å åpne pc'en skal man bare kunne ta å "dele" den på midten; slik: Tastatur og mus skal være separert fra enheten, men som du ser av skissen skal jeg prøve å lage et rom til lagring av tastatur/mus på siden. Kan slenge ut litt bilder av noe småting jeg har gjort idag, her har jeg justert litt til på knappene (men det er fortsatt ikke helt bra). Og så testa jeg om eject-knappen funka som den skulle: Og klaringa mellom DvD-brennern og knappene: Alt er som det skal være Endret 25. september 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nyydelig! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Eneste tingen jeg stusser på: Det ser ut som om knappene "henger" litt. Kanskje du bær "stramme" dem opp? Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Eneste tingen jeg stusser på: Det ser ut som om knappene "henger" litt.Kanskje du bær "stramme" dem opp? Er litt enig der. Ser litt tvilsomt montert ut.... Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Eneste tingen jeg stusser på: Det ser ut som om knappene "henger" litt.Kanskje du bær "stramme" dem opp? Er litt enig der. Ser litt tvilsomt montert ut.... Må si meg enig med dere. De er ganske stramme, men kanskje montert litt feil. Skal fikses. Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 blir tøft med webcam Hvilket webcam tror du at du kjøper? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 blir tøft med webcam Hvilket webcam tror du at du kjøper? Der har jeg et problem, jeg har ikke greie på webkamera. Men det jeg ser for meg er et kamera med allright bildekvalitet og som bør kunne integreres som på bildet under: Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ja, det ser jo grei ut dein Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvis du vil ha god bildekvalitet, så kunne du jo kjøpt deg Eye-Toy til PS2, billigeste cammet du finner i den prisklassen. Drivere er lett å finne frem, og det er ikke så stort om du skrur av "huset" Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Webcam også? Dette blir bare bedre og bedre! Stå på Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Webcam også? Dette blir bare bedre og bedre! Stå på Der ja Må bli noe sånt. Jeg har jo også planlagt en forhøyning i bakkant så det blir bare å forlenge den til fronten. Skal komme med en skisse etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå