BigJackW Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) D e bærre lækker det Endret 22. september 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Sponsorerne renner inn for tida, ny sponsor: Endret 22. september 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Gratulerer med ny sponsor. Hva sponsa de deg med? Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Grattis med enda en sponsor... Dette fortjener du! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Utrolig lekkert arbeid!! *inspirert* Og gode bilder er også med all cred. to Flop|s !! Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dette var jo kjempefint! Må ha i mine innlegg! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nyyyyydelig! Likte skjulinga av DVD brenner'n Lenke til kommentar
eirich Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) VELDG fint.. Jeg misunner dei Jeg bare elsker dette prosjektet Du er genial!! Men du kan jo spraye der du skal legge cden oppi.. det var ikke veldig fint der cd-romen kom ut! Endret 22. september 2005 av eirich Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Men du kan jo spraye der du skal legge cden oppi.. det var ikke veldig fint der cd-romen kom ut! Det har jeg faktisk gjort allerede. Har pussa og beisa dekslet så det ikke ser shabby ut Gratulerer med ny sponsor.Hva sponsa de deg med? Blir en god rabatt på maskinvare Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Utrolig bra arbeid! Er veldig imponert over hvor bra du får det til med finishen på det hele gleder meg til å se et ferdig resultat! Stå på Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Gud så herlig dette kommer til å bli! Ikke rart du får sponsorer som "renner inn". Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dær kom den etterlengtede updaten ja Looking nice... Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har ikke mye å si ass.. Har ikke Ord!! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Takk for alle supre kommentarer, you keep me goin' ! Lovte igår en update, så her kommer den: Update Ikke en stor update, det er stort sett liming og pussing som har blitt gjort, men har da noen bilder av det også. Her har jeg funnet plasseringen av bryterplaten bak forsiden: Så til liming: Resultat: Videre limte jeg bryterne på dekslene: Og resultatet: Og så testen for å se om det passa på fronten: Nja.. Må litt pussing og justering til, men så skal det nok bli bra. Nevnte litt før idag at jeg hadde fiksa litt på dekslet til dvd-brennern, og her er det nye resultatet: Og tilslutt et oversiktsbilde: Det var alt for nå, må køye litt tidlig ikveld; skal ut grytidlig til Lier Vgs for å reklamere litt for høyskolen, så god natt Neste update - Fjernkontroll Endret 1. oktober 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dette blir bare helt sjukt!! det er sånn jeg har drømt om men aldri klart å begynt engang:P Misunner deg noe så sykt med de egenskapene dine! Lenke til kommentar
eirich Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg likte disse knappene veldig godt. Jeg skjøner ikke hvordan du klarer det. Men jeg gleder mei til oppdate.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Heeelt utroolig! Dette blir helt sinnsykt bra! Gleder meg tril ferdig resultat, hvordan den vil se ut da; overÜbernice!! Stå På The Good Work! (Tatt fra kongen_w ) Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Denne skal jeg ha i mine innlegg! Stå på! Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ser veldig bra ut Flop|s Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå