Klekkus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Takk igjen for alle supre kommentarer! Det dukka forresten opp en sponsor til idag: Hardwareshop.no Takk til hardwareshop.no hehe, flott for deg. Hva ble du sponsa med? Blir sponsa med rabatt på bestilling av hardware, så nå er det vel ikke lenge føe jeg setter opp et oppsett og bestiller nice hva skal du bestile? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Jeg skal etterhvert ha et AMD system, men litt usikker på når jeg skal bestille det. Det er lite poeng i å ha det hvis kassa ikke er ferdig. Kassa skal uansett ha et ganske så bra oppsett når den er ferdig Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg skal etterhvert ha et AMD system, men litt usikker på når jeg skal bestille det. Det er lite poeng i å ha det hvis kassa ikke er ferdig. Kassa skal uansett ha et ganske så bra oppsett når den er ferdig Høres bra ut, hva har du sånn ca i budskjett? Du går vel for s939? Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Venter i spenning på update nå Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Blir et 939 oppsett ja, men jeg røper enda ikke hva det blir Tenkte å komme med en update imorra, men jeg fikk ikke henta de nye bryterne idag, så det må vente til mandag. Updaten kommer nok i starten av neste uke. Endret 17. september 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Utrolig spennende! Blir morsomt når vi får vite hva slags system du skal bruke. Regner forøvrig med det ikke er no shit! Endret 21. september 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
eirich Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Blir det snart en Update eller?? Veldig fint prosjekt. gleder mei til å så når du blir ferdi Endret 21. september 2005 av eirich Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg venter enda jeg Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) ups dobbelpost Endret 22. september 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Siden dere spør så fint så Update! Blitt endel jobbing med bryterne i de siste dagene da jeg som sagt måtte bestille nye fordi de gamle var litt for små. Slik ser de nye ut: Endel større, så da har jeg endel mer overfalte å jobbe med Jeg fant ut at det var best å kutte ut disse som jeg egentlig hadde tenkt å ha som deksel til bryterne: ... og heller gjør det slik: Det vil fungere slik at man trykker på utskjæringene og da vil de synke inn i plata og fungere som en bryter. Dette betød at jeg måtte lage nonen nye hull til bryterne og bare glemme det jeg har gjort... Sånn. Og så for plata bak som bryterne skal sitte fast i: Og så til 'spacern' som skal sørge for at bryterne ligger rett på plata foran: Test om det funker: Om det ligger plant: Det gjør det, vil da ikke få ujevheter på framsida om jeg limer riktig: En ting som er litt synd med disse bryterne er at det er ganske mye motstand i de. Og siden jeg ikke har noe fjærer liggende, så tenkte at jeg skulle gjøre noe med de som allerede satt i brytern. Her har jeg demontert en bryter for undersøkelse: Jeg tenkte som så at jeg bare skulle halvere den fjæra som satt der, så da etter all logikk skulle brytern ha mindre motstand: Jah, montert tilbake fant jeg fort ut at den hadde eksakt samme motstand nå som før jeg ordnet på den! Ikke skjønner jeg helt hvorfor, så jeg skylder på fysikken Skal være litt på utikk etter andre fjærer, så lar det ligge inntil videre. Videre limte jeg frontdekslet jeg lagde her om dagen til DvD-brennern: Gjenstår litt pussing og beising før jeg kan si meg fornøyd med den. Dette var alt for idag, hvis jeg har tid kommer det en ny update imorra Neste update - Frontpanel 5 Endret 22. september 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Looking good! Looking really good! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, kvalitet som vanlig dette Likte de nye bryterene, litt stiligere å trykke inn bokstavene. Dumt at å korte ned på fjærene ikke hjalp, men de er kanskje der for å skyve tilbake snakkpen i originalstilling og/eller å sørge for jevnere bane inn og ut av hylsen Lykke til videre! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Whoo Dobbel update Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Whoo Dobbel update Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Dritbra det ble.. Dette kan du!! Doppelpost? Eller er det bare meg Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Dritbra det ble.. Dette kan du!! Doppelpost? Eller er det bare meg Hehe. Neida, fiksa nå Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Flotters Håkon! Blir stadig imponert! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 åå! dette prosjektet er så digg! gleder meg som en barn til det er ferdig! ;D Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 du er utrolig dyktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå