Knut Marius Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Dette tar jo mer og mer av Håkon! Genialt! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kjemmpebra! Du har "skills". Ser at du kan bruke kniven Orker ikke å lese hele tråden på nytt, så jeg spør: Skal du ha noen slags løsning så du kan justere skjermen, opp og ned, fremover og bakover o.l.? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Det der ble bare Übernice! Du kan å burke kniven ser jeg Hvordan har du tenkt med å justere skjermen og sånt? hvis du skal vippe den opp ellern ned? EDIT: Ser at det er samme spm. som NorthGarden spørte om Endret 11. september 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg er litt usikker på justeringene enda, det er ikke sikkert at den skal ha justeringsmuligheter. Får se i hvor stor grad man kan se bildet fra siden, ovenifra osv.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 sykt bra worklog da! sykt bra navn og forresten... heter håkon selv! Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du er jo sykt flink Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ja det er ikke noe å si på det Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Detta ser bra ut! Gleder meg til det blir ferdig Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Genialt bra det der meg knapene og bokstavene. Stå på Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ser veldig bra ut Stå på som sagdt! Gleder meg til endelige resultatet! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nydelig arbeid, du har seriøse skills med trearbeid! Knappene blir nice, om ikke perfekte Good luck! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Takk for fine tilbakemeldinger! Belønner dere med en ny update: Mini update Tok og pusset litt mer på bokstavene slik at de ble litt jevnere: Da var de klare til beising: Resultat, litt mørkt bilde, menmen.. Så stod dvd-brennern for tur: her har jeg limt på finèrplaten som skal mellom dvd'en og dekslet på utsiden: Sjekk at jeg har målt og kuttet riktig: Ser bra ut Og med dekslet på ser det omtrent slik ut: That's it for today, nå er det ned på byn og Champions League Neste update - Frontpanel 4 Endret 21. september 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Veldig mørke bilder, men det jeg kunne se fra dem så veldig bra ut! (som vanlig ) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det her var utrolig bra. Beundrer deg. Du har ihvertfall ingen problemer med å skaffe deg sponsorer. Internasjonal kvalitet over dette mesterverket. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ja enig, bra som alltid for Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Takk igjen for alle supre kommentarer! Det dukka forresten opp en sponsor til idag: Takk til hardwareshop.no Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Takk igjen for alle supre kommentarer! Det dukka forresten opp en sponsor til idag: Takk til hardwareshop.no hehe, flott for deg. Hva ble du sponsa med? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Takk igjen for alle supre kommentarer! Det dukka forresten opp en sponsor til idag: http://www.hardwareshop.no' target='_blank'> Takk til hardwareshop.no hehe, flott for deg. Hva ble du sponsa med? Blir sponsa med rabatt på bestilling av hardware, så nå er det vel ikke lenge føe jeg setter opp et oppsett og bestiller Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Takk igjen for alle supre kommentarer! Det dukka forresten opp en sponsor til idag: Hardwareshop.no Takk til hardwareshop.no hehe, flott for deg. Hva ble du sponsa med? Blir sponsa med rabatt på bestilling av hardware, så nå er det vel ikke lenge føe jeg setter opp et oppsett og bestiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå