Gå til innhold

My Favourite Tree ¤Ferdig!¤


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ingen update før imorra, da jeg skal fullføre harddisk-holderen. Må vente på at o-ringene skal ankomme... Legger ut noen fler bilder imellomtiden, fått en pakke fra vendur:

 

fravendurLiten.jpg

 

Et stk. 120mm vifte og en Snapstream Firefly! Skal bli godt med en skikkelig fjernkontroll til pc'en. Takk vendur! :thumbup:

 

Har også gjort et par småting med prosjektet: måtte tilpasse hovedkortbrettet litt for at alt skulle stemme:

 

tilpassingavlian1Liten.jpg

 

Sånn:

 

tilpassingavlian2Liten.jpg

 

Og dette er klaringa mellom strømforsyninga og hovedkortbrettet:

 

tilpassingavlian3Liten.jpg

 

Ikke all verdens av plass ;) Tilslutt legger jeg ut et oversiktsbilde av slik My Favourite Tree ser ut per dags dato:

 

oversiktLiten.jpg

 

Edit: Har også festet rammene og laget nye skruer til dvd'en som er tilpasset lengde på:

 

dvdskruerLiten.jpg

 

Neste update - Tetningsringer

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar
fy faen... kom nettopp hjem fra Gotland og bladde gjennom de siste updatesene og jeg må si at det ser veldig bra ut. alt er jo helt perfekt. hvis jeg hadde vært millionær hadde jeg laget en lik, bare i karbonfiber...

Takk takk! Men millionær trenger du ikke å være; et par 8-timers arbeidsdager dekker mer enn nok ;)

Lenke til kommentar
Bare ut av nysjerrighet. Hvordan "tilpasset" du skruene til DVD'en? Dremel, eller kabelskotang...

Man tager hva man hager, og i mitt tilfelle er det Dremel. Funker helt greit.

Ante meg...

Så her er dagens tips: HVIS du har en kabelskotang for hånden (da snakker vi den lille billige typen som ser slik ut). Skru inn skruen og klem til med litt kraft. Da får du et fint snitt i gjengene slik at de entrer like lett som de gjorde i utgangspunktet :D

 

Kabelskotang kombinert for både isolerte og uisolerte kabelsko fra 1,5 - 6 mm². Gjenget boltklipper og kabelstripper. Lengde 22 cm.

20-751                                                          49,00

Lenke til kommentar
Bare ut av nysjerrighet. Hvordan "tilpasset" du skruene til DVD'en? Dremel, eller kabelskotang...

Man tager hva man hager, og i mitt tilfelle er det Dremel. Funker helt greit.

Ante meg...

Så her er dagens tips: HVIS du har en kabelskotang for hånden (da snakker vi den lille billige typen som ser slik ut). Skru inn skruen og klem til med litt kraft. Da får du et fint snitt i gjengene slik at de entrer like lett som de gjorde i utgangspunktet :D

 

Kabelskotang kombinert for både isolerte og uisolerte kabelsko fra 1,5 - 6 mm². Gjenget boltklipper og kabelstripper. Lengde 22 cm.

20-751                                                          49,00

Hehe. Har faktisk en helt lik en, ante bare ikke at man kunne kappe med den :blush: Jaja, takk for tipset Tresprit! Kommer kun til å bruke den videre!

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...