Flop|s Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg håper dette prosjektet går bra, og hvis kommer du vell på Xenox?? Er ikke det i trøndelag eller noe? Er vel heller tvilsomt Lenke til kommentar
_plextor_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Men det er bra, jeg begynner nok mest sannsynling på dette prosjektet i morgen, skal bare tegne ferdig kabinettet, bestille deler, og begynne med glassfiberen. Så er det bare å sette i gang Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hva er Xenox? Jo, xenox er et dataparty(LAN) som går to ganger i året i steinkjer(nord-tröndelag), og hvis du er inntrisert kan du skjekke ut Xenox sin hjemmeside......Lykke til Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er ikke det i trøndelag eller noe? Er vel heller tvilsomt Hvis du ikke kan komme til "Xenox", kan du da isteden sende noen bilder på min mail, som står på min personlige side på forumet.....Takk Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Er ikke det i trøndelag eller noe? Er vel heller tvilsomt Hvis du ikke kan komme til "Xenox", kan du da isteden sende noen bilder på min mail, som står på min personlige side på forumet.....Takk Bildene jeg har nå er det vel ikke noe poeng i å sende, alle ligger her ute på loggen. Men kan sende deg mail når den er ferdig? Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er ikke det i trøndelag eller noe? Er vel heller tvilsomt Hvis du ikke kan komme til "Xenox", kan du da isteden sende noen bilder på min mail, som står på min personlige side på forumet.....Takk Bildene jeg har nå er det vel ikke noe poeng i å sende, alle ligger her ute på loggen. Men kan sende deg mail når den er ferdig? Gjör det du......Den kommer til og bli såååå digg... !!!!!!!! :!: Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Bilde update Tok noen bilder av effekten i lyset, først et som viser uten led'sene på: Og så påslått: Viftene var på lavest styrke på bildet over. Nå med viftene på maks: Og et siste: Blei fornøyd, blir en fin touch til det ferdige produktet Ellevte update - Bunnplate Endret 27. juli 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
_plextor_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Hei igjen Flop|s. Nå starter jeg en egen worklog der jeg legger ut førsteutkast av skissen til kabinettet, men jeg satt og tegnet på det når jeg var på ferie, og når jeg kom hjem, så jeg på ditt kabinett og fant ut at det jeg hadde tegnet lignet ganske mye på ditt. Men legger ut worklog, så får du ta en titt da, å si hva du mener Og vil si at psu'en din ble skikkelig bra, og du har skikkelig skills når det gjelder håndverk Endret 24. juli 2005 av _plextor_ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ser bra ut dette, sykt fet effekt med de LED`sa Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Hei igjen Flop|s. Nå starter jeg en egen worklog der jeg legger ut førsteutkast av skissen til kabinettet, men jeg satt og tegnet på det når jeg var på ferie, og når jeg kom hjem, så jeg på ditt kabinett og fant ut at det jeg hadde tegnet lignet ganske mye på ditt. Men legger ut worklog, så får du ta en titt da, å si hva du mener Gjør ikke noe om den ligner, ideen har nok blitt luftet mange ganger tidligere Gleder meg til å lese worklogen din Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Fikk ny idè til front når jeg var på jobb idag: Ekstra utvidelse i front og flere høytallere, se pilene. De i midten vil funke som senter-høytaller og resten som fronthøytallere. Noen innvendinger? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Kan bli stiligt det, men husk lyd-utgang i fronten, for det er ikke lov på alle LAN å ha høytalere Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Kan bli stiligt det, men husk lyd-utgang i fronten, for det er ikke lov på alle LAN å ha høytalere Klar over det, og skal ha enten phono eller minijack utgang foran. Men om jeg har lyst til å se på en film på den, så hadde det vært fint med litt god lyd Endret 15. september 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Fine tegninger, ser veldig kompakt ut..! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Meget bra! Ble kjempebra effekt. Håper resten av prosjektet blir like gjennomført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå