Gå til innhold

My Favourite Tree ¤Ferdig!¤


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke det i trøndelag eller noe? Er vel heller tvilsomt 

 

 

Hvis du ikke kan komme til "Xenox", kan du da isteden sende noen bilder på min mail, som står på min personlige side på forumet.....Takk

Bildene jeg har nå er det vel ikke noe poeng i å sende, alle ligger her ute på loggen. Men kan sende deg mail når den er ferdig?

Lenke til kommentar
Er ikke det i trøndelag eller noe? Er vel heller tvilsomt 

 

 

Hvis du ikke kan komme til "Xenox", kan du da isteden sende noen bilder på min mail, som står på min personlige side på forumet.....Takk

Bildene jeg har nå er det vel ikke noe poeng i å sende, alle ligger her ute på loggen. Men kan sende deg mail når den er ferdig?

Gjör det du......Den kommer til og bli såååå digg... !!!!!!!! :!:

Lenke til kommentar

Hei igjen Flop|s.

 

Nå starter jeg en egen worklog der jeg legger ut førsteutkast av skissen til kabinettet, men jeg satt og tegnet på det når jeg var på ferie, og når jeg kom hjem, så jeg på ditt kabinett og fant ut at det jeg hadde tegnet lignet ganske mye på ditt.

Men legger ut worklog, så får du ta en titt da, å si hva du mener :thumbup:

 

Og vil si at psu'en din ble skikkelig bra, og du har skikkelig skills når det gjelder håndverk :thumbup:

Endret av _plextor_
Lenke til kommentar
Hei igjen Flop|s.

 

Nå starter jeg en egen worklog der jeg legger ut førsteutkast av skissen til kabinettet, men jeg satt og tegnet på det når jeg var på ferie, og når jeg kom hjem, så jeg på ditt kabinett og fant ut at det jeg hadde tegnet lignet ganske mye på ditt.

Men legger ut worklog, så får du ta en titt da, å si hva du mener :thumbup:

Gjør ikke noe om den ligner, ideen har nok blitt luftet mange ganger tidligere :) Gleder meg til å lese worklogen din :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan bli stiligt det, men husk lyd-utgang i fronten, for det er ikke lov på alle LAN å ha høytalere ;)

Klar over det, og skal ha enten phono eller minijack utgang foran. Men om jeg har lyst til å se på en film på den, så hadde det vært fint med litt god lyd ;)

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...