Billy Bob Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kjapt spm, hva står U.18 for trådtittelen? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Som i juli? I så tilfelle, er jeg med. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Da er du med Billy Bob Med andre LED`s i sida på plexi`en, så blir graveringa en annen farge Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Skal se hva slags leds jeg har på lager De to siste dagene har ikke bare gått med til jobb, nevnte tidligere at jeg har funnet en kjøper for vannkjølinga mi og har brukt kveldene på å ordne et NoiseControl kabinett klar til dette: Det betyr at det blir litt mere penger i kassa og det lover godt for prosjektet Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Mini update! Etter å ha leita litt i skattekista mi fant jeg dette: 9 leds som har blitt til overs etter litt forskjellige prosjekter. Problemet er at kun en av de er merket, rød, og resten umerket. Ikke så mye orden med andre ord Men etter å ha testet alle sammen, så viste det seg at 8 av de var blå. Faktisk. Så i en liten innsats for å opprettholde lov og orden så lagde jeg denne avanserte innretningen: Da ble livet så mye bedre Videre så bøyde jeg bare beina på led'en: Videre så så jeg litt på plasseringa, men der er jeg litt usikker. Fant en plassering, men der blir led'sene litt feil plassert. Tenkte å egentlig å sette en i hvert hjørne, men da vil ikke graveringa bli opplyst på de riktige stedene.. Kan jo bruke to led's til, men har tiltenkt de 4 andre til noe annet og gidder ikke å kjøpe nye Noen andre forslag til plassering? Neste update - Strømforsyning ferdig Endret 26. juli 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Nice..! Tror effekten blir dritrå! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Tror det kan bli bra dette ja, gleder meg til å se den nye effekten Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 NICE jobba da! Lurer på om jeg skal gjøre det samme med min PSU jeg:P Men hold en liten mini-update på effekten da? Stå på det nice work! Kristian Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Lurer på om jeg skal gjøre det samme med min PSU jeg:P Go ahead! Hvis du har samme type psu som meg så er det griseenkelt Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Lurer på om jeg skal gjøre det samme med min PSU jeg:P Go ahead! Hvis du har samme type psu som meg så er det griseenkelt Ja det har jeg faktisk! Men det er bare det at hva skal jeg gravere på den? Kristian Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Logo og Nick er alltid en slager.. Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 nice work, så bra ut det med PSU´en..stå på. Lenke til kommentar
_plextor_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei. Jeg har studert det nye kabinettet du skal lage, dvs. "Lillebror" Og jeg har også fått noen ideer om å lage kabinett med innebygd skjerm.. Så jeg bare lurte på om det var ok hvis jeg lånte den lille ideen av deg? Men kabinettet vil jo bli helt annerledes da, det eneste er at skjermen vil bli inni kabinettet.. Og har også tenkt å lage det i glassfiber .. Så hvis det er greit, så begynner snart byggingen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Idèen er jo brukt uttalige ganger da, så en har vel ingen rettigheter på den vil nå jeg mene.. Glassfiber? Pent..t Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvilke verktøy brukte du for å gravere i logo'en? Så veldig bra ut! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Update Gjør så mye som jeg har mulighet til for tida, er helt raka og har lite ekstra tid. Det betyr at neste update ikke kommer før jeg har fått lønninga inn på konto. Men inntil videre får dere får dere nøye dere med denne: Fortsetter med opplysning av graveringa, lodda på ledning på led'sene: Vinkelen på de: For å feste de til plexi'en valgte jeg epoxy: Gjennomsiktig, enkel å feste og sitter som støpt! Noen bilder som illustrerer: Ovenifra: Syns det blei litt rotete med ledningene, så jeg lodda av ledningene og begynte på nytt med å feste ledningene: Blei mye bedre: Og så en liten test: Alt går som planlagt, noe som ikke alltid er tilfellet... Da var det bare igjen å montere: Litt for mye lys til å få noe bedre effekt, men skal litt bilder ikveld for å vise litt mer effekt! Som sagt kommer det ikke mye mer på noen dager, men lover at neste update vil inneholde kryssfinèr Sponsorer har begynt å komme, som første og holder på å deale avtaler med andre _plextor_: Jeg har ingen form for copyright på dette, finns vel kanskje noen som har det, men sett igang å lag en kasse og ta det i en worklog her på forumet NorthGarden: Sjekk her. Dremel med sånn graveringsende ellerhvadetnåheter Neste update - Strømforsyning, bilder Endret 26. juli 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ser veldig bra ut! Stå på EDIT: Jeg skrev bare littegrann når jeg posta så jeg skulle få første innlegg etter U.24 Endret 24. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det der ble jo kjempe bra da..! Stå på.! Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Fy F**n.....Dette er jo drit fett.....Jeg håper dette prosjektet går bra, og hvis kommer du vell på Xenox?? hehe :!: Dette blir bra......R3sp3ct!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå