nree Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Gravering forsøk nr 2 Prøvde meg en gang til og ble mer fornøyd med resultatet denne gangen: http://i11.photobucket.com/albums/a158/hak...ering/logo2.jpg Ble ikke like ujevnt og det er også stavet riktig denne gangen Siden de er stavet riktig nå, burde de ikke vært de i topic på tråden og? EDIT: 1. innlegg side 10 Endret 18. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
galskab Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 dette blir kult kutgw STÅ PÅ 2 inlegg på side 10 Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Gravering forsøk nr 2 Prøvde meg en gang til og ble mer fornøyd med resultatet denne gangen: http://i11.photobucket.com/albums/a158/hak...ering/logo2.jpg Ble ikke like ujevnt og det er også stavet riktig denne gangen Siden de er stavet riktig nå, burde de ikke vært de i topic på tråden og? EDIT: 1. innlegg side 10 Done and done. Fant jo ut at det egentlig var riktig, men nå er det skrevet likt alle steder Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nyydelig, kan du ikke gravere litt mere da? Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Du må komme igang med prosjektet før denne workloggen blir stengdt for og ikke ha bilde av planlagdt prosjekt! (Bare eit tips fra min side) Edit: Skriveleif Endret 18. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 ikke kom med dårlige tips er ett tips fra min side. Er jo bilder her så kommer glatt under worklog kategorien Lykke til videre! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Du må komme igang med prosjektet før denne workloggen blir stengdtfor og ikke ha bilde av planlagdt prosjekt! (Bare eit tips fra min side) Edit: Skriveleif At det var??? Virker som om 1990 ikke var et særlig godt produksjonsår for dette var jo bare tull Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Den graveringa var bare lekker!! Kommer til å følge med her ja STÅ PÅ!! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 DIGGA tubby. Leste den opptil flere ganger! Følger med! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hyggelig å høre Får håpe dette prosjektet er like hyggelig lesning... Kommer med et par bilder av graveringa montert på psu'en. Ekstra jobbing har kommet iveien for jobbing i det siste... I lyst rom uten blits, psu av: Mørkt rom uten blits, psu på: Graveringa ble litt lite opplyst, så må finne en måte å fikse det på. Kanskje jeg skal pusse den for det? Neste update - Led's Endret 26. juli 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 LED`s i kanten pleier å hjelpe på sånne ting Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Får du led fra den tynne siden på glasset og ikke lys fra undersiden blir det nok mye bedre Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Stemmer det, fra siden hjelper til med effekten. Kan feste nye leds direkte på plexien, for det andre alternativet vil vel være å lyse inn fra yttersiden.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Lekker PSU, bare litt vanskelig å se graveringen. You fix? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det burde jo også gå an å "tilføre" en farge nede i det graverte sporet. Alt fra spray lakk til maling går an. Klæsh på og tørk av i rundt med Aceton. Men dette er jo selvsagt noe du ikke bør gjøre for å teste. (du kan jo eventuelt gjøre det på den andre psu'en) Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Om det er UV-lys i den PSU'en kan du sikkert ta noe UV-reaktivt å tegne med malerkost eller no inni sporet. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Om det er UV-lys i den PSU'en kan du sikkert ta noe UV-reaktivt å tegne med malerkost eller no inni sporet. Litt av poenget med graveringa forsvinner vel kanskje hvis du maler? Jeg bare tenkte på om man da kan se forskjell på om han bare hadde malt, eller om han hadde gravert og så malt... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) *slettet* ---> lite gjennomtenkt Endret 20. juli 2005 av Tresprit Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Om det er UV-lys i den PSU'en kan du sikkert ta noe UV-reaktivt å tegne med malerkost eller no inni sporet. Litt av poenget med graveringa forsvinner vel kanskje hvis du maler? Jeg bare tenkte på om man da kan se forskjell på om han bare hadde malt, eller om han hadde gravert og så malt... Var bare et forslag, kanskje en ser forskjell. Kan jo prøve på prøve PSU'en. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg vil nok prøve å lyse opp med leds, men hvis ikke jeg får til det skikkelig så går det jo an å prøve å legge noe inni graveringa.. Men det er ikke uv-vifter, og ikke har jeg tenkt til å sette inn noe uv-lys inn i kabinettet heller, så uv-maling blir det ikke Takker uansett for gode forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå