Gå til innhold

My Favourite Tree ¤Ferdig!¤


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gravering forsøk nr 2

 

Prøvde meg en gang til og ble mer fornøyd med resultatet denne gangen:

 

http://i11.photobucket.com/albums/a158/hak...ering/logo2.jpg

 

Ble ikke like ujevnt og det er også stavet riktig denne gangen :blush:

Siden de er stavet riktig nå, burde de ikke vært de i topic på tråden og? :w00t:

 

EDIT: 1. innlegg side 10 :):p

Done and done. Fant jo ut at det egentlig var riktig, men nå er det skrevet likt alle steder :)

Lenke til kommentar

Hyggelig å høre :) Får håpe dette prosjektet er like hyggelig lesning...

 

Kommer med et par bilder av graveringa montert på psu'en. Ekstra jobbing har kommet iveien for jobbing i det siste...

 

I lyst rom uten blits, psu av:

 

ikkelysLiten.jpg

 

Mørkt rom uten blits, psu på:

 

lysLiten.jpg

 

Graveringa ble litt lite opplyst, så må finne en måte å fikse det på. Kanskje jeg skal pusse den for det?

 

Neste update - Led's

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar

Det burde jo også gå an å "tilføre" en farge nede i det graverte sporet. Alt fra spray lakk til maling går an.

 

Klæsh på og tørk av i rundt med Aceton. Men dette er jo selvsagt noe du ikke bør gjøre for å teste. (du kan jo eventuelt gjøre det på den andre psu'en)

Lenke til kommentar
Om det er UV-lys i den PSU'en kan du sikkert ta noe UV-reaktivt å tegne med malerkost eller no inni sporet.

Litt av poenget med graveringa forsvinner vel kanskje hvis du maler? Jeg bare tenkte på om man da kan se forskjell på om han bare hadde malt, eller om han hadde gravert og så malt...

Var bare et forslag, kanskje en ser forskjell. Kan jo prøve på prøve PSU'en.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok prøve å lyse opp med leds, men hvis ikke jeg får til det skikkelig så går det jo an å prøve å legge noe inni graveringa.. Men det er ikke uv-vifter, og ikke har jeg tenkt til å sette inn noe uv-lys inn i kabinettet heller, så uv-maling blir det ikke ;) Takker uansett for gode forslag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...