Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er denne noe å satse på ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg har sånn heime. den står i top etasjen (3 etasjers hus), på rommet mitt, ikkje langt ifra, har ca 36mbps.. og det er kanskje 10-15 meter unna. ingen betong der. kun vanlig vegg og isolasjon.

2 etasje har eg ca 24 mbps, 36 visst eg er heldig. da er det litt betong i veien.

i kjelleren har eg mellom 24 og 12. eindel betong imellom.. er heilt greit.. men har lyst på meir guffe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har den pakken og syns den suger. Har maks hastighet hele tiden (skulle bare mangle når routeren står 2,5 meter over dataen i etasjen over).

Problemet ikke hastighet, men at den kobler ut hele tiden selv med sterkt signal. Jeg har rask linje (problemet ble mye verre etter at jeg fikk 4 doblet hastigheten for noen uker siden) og hvis jeg kjører bit torrent mister jeg kontakt med routeren hver 10. minutt. Har problemer med disconnect fra mange andre programmer og online spill også, men torrents er verst. Hvis du bare surfer og chatter fungerer den helt fint.

Skal bore hull i veggene og tre kabel nå for jeg gidder ikke kjøpe enda en router. Skulle jeg hatt router nå så hadde jeg uten tvil kjøpt linksys.

PS mange andre på forumet har også problemer med disconnects på akkurat denne routeren, jeg har oppgradert firmware, bruker sp2 osv men ingenting funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...