v0lume Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (er ikke sikker på om dette er riktig postert) hallo, jeg kjøpte en papst vifte til å kjøle ned kabinette mitt, den har en 3pin hunn ingang(forklarte det bra nok?) Jeg har ingen ledige kontakter i datan min for å koble den til, spurte litt og fant ut at jeg trenger en AC Ryan Molex to 3pin Fan Y-Splitter. Saken er den at jeg bare finner komplett som har den, men de får den aldri på lager. Er det andre måter å koble til vifta? andre Adaptere eller trix jeg kan gjøre for å få den tilkoblet? har venta en stund på komplett og sendt mail, ser ikke ut som de får den inn i nermeste framtid. Er litt kjett å ha en vifte stående på pulten Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Microplex har slike splittere. De har også slike som du evt. kunne brukt. Hvis ikke så kan du jo bare koble rød ledning fra viften til gul ledning på en molex kontakt, og svart på viften til svart på en molex kontakt. Dermed får viften 12V konstant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå