Gå til innhold

k750i vs qtek 8100

Anbefalte innlegg

hei!

har per dags dato en siemens sx1.. som jeg egenltlig har vært fornøy med.. utenom at den er litt ustabil til tider.... og begynner å bli litt små-sliten.. tenker da å kjøpe meg ny mobil, men ikke noe hastverk.

Liker friheten som ligger i symbian .. hadde vært optimalt om det hadde vært stabilt.

først så tenkte jeg på k750i, virke som en bra telefon, men lite bruk for kameraet... og faktisk ganske billig sammenlignet med andre telefoner med samme/dårligere spec.

kom så over qtek 8100, virker som en fet telefon, men windows mobile? noen som har erfaringer med dette?? stabilt?? sammelignet med symbian?

noe som har erfaring med qtek mobiler generelt?? noe å satse på

en telefon som ser sinnsykt fet ut er motorola v3 razr... har jo egentlig det man trenger... hvis man ikke bruker den som mp3 spiller...

men sistnevnte utgår nok siden den koster mer enn k750i...... med samme abonoment... så mye er ikke det designet verdt.. eller???

Endret av Anderspe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker Windows Smartphone. 8100 kommer med Smartphone 2003 SE, og jeg kan si deg at dette er dønn stabilt, og 8100er et godt eksempel på nettopp dette. K750i sin sterkeste side er at den har et 2MP kamera, hvis du ikke trenger dette ser jeg ingen grunn til å ikke gå for Qtek 8100. Men hvis du har tid til å vente et par måneder anbefaler jeg å vente på Qtek 8200 Forsmak her som er en godt vidreutviklet 8100.

Konklusjon: i min mening er Smartphone 2003SE mye mer interesant en SE sitt. Hvis du ikke trenger kamera mulighetene til K750i anbefaler jeg qtek! :thumbup:

EDIT: Angående Smartphone 2003 SE så kan jeg bare legge til at det finnes uendelig mange muligheter med det. Du får så utrolig mange programmer til det, sammen med themes osv.. Jeg er ihvertfall helt frelst av Smartphone 2003.

Sto ovenfor samme valg som deg nå nettopp, og jeg valgte k750i fordi jeg bruker mobilens kamera masse! Og det er ikke dette Qtek konsenterer seg på!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

takk takk... ble mye klokere

men litt stusselig å se at qtek 8200 er kjiipere utseendemessige enn 8100.... synes 8100 har litt trekk fra SE men synes den er pen å se på... men 8200 bare er grå å kjedelig....

Lenke til kommentar

Elsker windows mobile! Storebroren min har qtek 8020 og jeg har qtek s100.

Har fått veldig avsmak på symbian :thumbdown: ......

Lite tregheter og mye frihet til å instalere programmer. Qtek har store prosessorer i mobilene sine, så det passer godt med Windows.

K750 tror jeg ikke er noe for deg ;) Jeg ville gått for qtek'en (jeg forguder det merke) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...