v0lume Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) hallo jeg leter febrilsk etter en Vantec Nexus NXP-305 3.5" Light & Fan Controller/Bitspower X-Panel 3.5" Fan Control Sølv. Jeg søker på nette og finner en på komplett, men de får den aldri inn på lager, har venta i 3 måneder Når jeg finner andre nettbutikker, må jeg enten hente varen, som er langt unna(Datakjeden Stavanger), eller så får jeg den ikke levert til norge. Leter også etter en AC Ryan Molex to 3pin Fan Y-Splitter som komplett heller ikke får inn på lager, samma problem med at jeg ikke får den sendt til norge om jeg finner den i en utenlandsk nettbutikk. Så er det noen som kan hjelpe meg med å skaffe 3.5" Fan Controller og en molex splitter. eventuelt gi meg linker til nettbutikker i utlandet som sender verden over (pris ikke noe porblem) Eller at dere har noe til overs Er ikke kult å ha en vifte stående på pulten som jeg ikke får brukt Takker for alle svar og tips Endret 4. juli 2005 av woodno Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Her kan du få kjøpt den. Men det koster ser jeg. Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 ser det... men ikke til Kr1.375,00,- Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jeg gulpet litt til den prisen der jeg også. Skal ta en telefon til han som styrer det og høre om det ikke er en feil. [edit] Det var visst en feil, Det er nå rettet opp. Endret 4. juli 2005 av Data-aid Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 fant varene, men takker for alle svar Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei. Det ligner da veldig på denne og til en lavere pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå