Bamse_ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 nick: roosa Server: Burning Blade Guild: The Valour Legion Klasse: Warlock Level: 53 (and counting) Rase: Undead får se om jeg finner meg ett bilde snart Bare å si hei om dere noen gang ser meg ingame Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Guld: Starchasers (Største norske allianceguildet på Darksorrow) huff, må være forferdelig å være i 100% norsk guild Lenke til kommentar
bidz Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Nick: Xin Server: Dragonmaw Guild: Forgotten Heroes Klasse: Rogue Level: 46 Rase: Undead Nick: Xine Server: Dragonmaw Guild: Forgotten Heroes Klasse: Priest Level: 38 Rase: Undead For mer oppdatert info, klikk på linkene i signaturen min. Bilder: Endret 5. juli 2005 av bidz Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Nick: Lectar Server: Kor'Gall Guild: Kneel or Die Klasse: Mage Level: 50 Rase: Troll ganske stygg kar. Endret 13. juli 2005 av nord Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: Geedoo Server: Dragonmaw Guild: Heroes Of Beer Klasse: Rogue Lvl: 60 Klasse: Human Lenke til kommentar
Muslingen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: Bette Server: Burning Blade Klasse: Druid Lvl: 49 Klasse: Tauren Nick: Bette Server: The Maelstrom Klasse: Warlock Lvl: 42 Klasse: Gnome Nick: Cathie Server: The Maelstrom Guild: Shadow Ryders Klasse: Druid Lvl: 42 Klasse: Night Elf Lenke til kommentar
Yosuf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Nick: Ghand Server: Sylvanas Guild; Epic Klasse: Rogue Lvl: 60 Rase: Undead Endret 5. juli 2005 av Yosuf Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: Duggur Server: Argent Dawn Guild: Beer And Beard Klasse: Rogue Lvl: 57 for øyeblikket Rase: Dverg! (høres bedre ut på norsk ) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: pekkiserver: al'akir guild: the void class: warrior lvl: 60 race: tauren nick: hedning server: silvermoon guild:inget class: paladin lvl: 23 race: human PS: plomma2 har kule nick. hehe.. så deg i SS her om dagen, du sto og fiska sammen med to andre alliance folk da jeg kom løpende ned for å drepe noen nagaer. tok en /flex til deg btw.. 35 warrior var jeg. eller rundt der. Navn: Garnon Rase: Human Klasse: warrior Lvl: 35 Server: Al'akir Lenke til kommentar
Canute Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: GhandServer: Sylvanas Guild; Epic Klasse: Rogue Lvl: 60 Rase: Undead Heeeey! Nick: Canute Server: Sylvanas Guild; Epic <-- ;D Klasse: Priest Lvl: 55 Rase: Undead Lenke til kommentar
rew Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: Waylon Server: Dunemaul(PVP) Guild: Mindfields Klasse: Warlock Lvl: 47 Rase: Undead Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: Victu Server: Skullcrusher(PVP) Guild: Klasse: Mage Lvl: 18 Rase: Undead Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Guld: Starchasers (Største norske allianceguildet på Darksorrow) huff, må være forferdelig å være i 100% norsk guild Nai.. Ganske ålreit egentlig. Mye koseligere på VT og bedre sammhold og kommunikasjon enn andre guilder jeg har vært i. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: Eronox Server: Buring Blade Guild: The Revered knights Klasse: Hunter Level: 10 Rase: Tauren Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Meg :: Nick: Photek Server: Daggerspine Guild: Torment Klasse: Mage LvL: 60 Rase: Undead Male Nick: Detri Server: Daggerspine Guild: Torment Klasse: Warlock LvL: 60 Rase: Orc Female ftw Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: Tcharoo Server: StormScale Guild: Madhouse Klasse: Shaman Lvl: 53 Rase: Orc Male Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Nick: Svines Server: Hellscream Guild: The Holy Knights Klasse: Mage Lvl: 39 Rase: Gnome Male EDIT: Oppdatert Endret 13. juli 2005 av Arthas Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: Taykun Server: Daggerspine Guild; Apotheosanity Klasse: Paladin Lvl: 60 Rase: Dwarf (mange alts på samme server, rundt 20-30) Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Guld: Starchasers (Største norske allianceguildet på Darksorrow) huff, må være forferdelig å være i 100% norsk guild Nai.. Ganske ålreit egentlig. Mye koseligere på VT og bedre sammhold og kommunikasjon enn andre guilder jeg har vært i. Sammhold og kommunikasjon? Når jeg var på VT rommet var det ikke annet en whining og zerg-partys xD Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nick: pekkiserver: al'akir guild: the void class: warrior lvl: 60 race: tauren nick: hedning server: silvermoon guild:inget class: paladin lvl: 23 race: human PS: plomma2 har kule nick. hehe.. så deg i SS her om dagen, du sto og fiska sammen med to andre alliance folk da jeg kom løpende ned for å drepe noen nagaer. tok en /flex til deg btw.. 35 warrior var jeg. eller rundt der. Navn: Garnon Rase: Human Klasse: warrior Lvl: 35 Server: Al'akir hehe, husker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg