Gå til innhold

XBox Live, "Technical problems"

Anbefalte innlegg

:blush:

Jeg har nå fått xbox live hjem. har koblet til nettverkskabelen og alt funker fint. Har lagt til en "venn" og forsøker nå og invitere han til spill..både på HALO 2 og Doom 3. På Halo 2 får både han og jeg beskjed om "we have technical problems" og på Doom 3 er beskjeden at spillet er avsluttet, noe det ikke er! En annen ting er at selv om det er 5 death matcher på gang og han starter ett eget, så finner jeg hverken han sitt spill eller noen av de andre han ser på oversikten over spill som er på gang..dette er under "OPTIMATCH" på både HALO & Doom..det er som om vi er koblet til forskjellige "områder" på nettet? Men vi får jo sendt beskjeder frem og tilbake som kontakten er jo der? Jeg er reg. idag og han har vært det i ett par uker..Setter stor pris på om noen kan hjelpe! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
PM meg brukernavnet ditt så skal jeg legge deg til å se etter om dette skjer hos meg også..

*offtopic

Hva betyr PM meg?

hvist du ser rett under alle inlegg så ser du denne knappen p_pm.gif burde jo være enkelt og trykke for og finne ut hva den gjør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...