j0rn Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Topic sier alt. Trenger 100 kg i vekter også. Billigst mulig også. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) ..ville vel heller satset på å kjøpe en benk.. Endret 4. juli 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva med denne? Kan brukes til litt annet også.. http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=524 Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kjøpte meg Benk her jeg: http://www.aktivfritid-shop.no/ Kostet litt under 2000 for benk med stang og 70kg vekter. Syns det var en grei pris Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor er det blitt av den gamle gode benken med en 20 kgs stang. En flat fin benk med pute på som er akkurat passe lang og med 2 stativer til å sette fra stanga si. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) den er der fortsatt den, og det er en sånn en jeg ville valgt. En helt enkel benk, uten butterflyes og andre duppeditter med olympiastang EDIT: gjør ikke noe med butterfly egentlig da Endret 5. juli 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 **jeg skal ha noe på en av butikkene som er nevt her, derfor vil jeg ha denne tråden i mine innlegg** olympia-stang, er det sånn som er "bølgete"? og hva er da curl-stang? jeg vil forresten ha en romaskin... er denne okey? er buttiken grei? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) olympiastang er større og tyngre stang. Hullet på vektene har større radius.... EDIT: Curl-stang Endret 5. juli 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvor er det blitt av den gamle gode benken med en 20 kgs stang. En flat fin benk med pute på som er akkurat passe lang og med 2 stativer til å sette fra stanga si. Enig. 20kg stanga er også veldig fin å varme opp med Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 I tillegg er slike olympia\styrkeløft stenger overlegne i grep og holdbarhet, samt hva de tåler. Husk at om du kjøper benk og begynner å trene, så er ikke veien så lang til markløft. Trene det en stund, så kommer du vel opp mot 200 (Evt fra kloss..). Uansett vil ikke en slik G-sport billigstang se særlig pen ut med 200kg på. Mange av de vil ihvertfall ikke det.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) www.mobech.no har endel benker da. billigste tror jeg er en york-benk for 1500kr uten stang eller vekter Endret 18. juli 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 den er der fortsatt den, og det er en sånn en jeg ville valgt. En helt enkel benk, uten butterflyes og andre duppeditter med olympiastang EDIT: gjør ikke noe med butterfly egentlig da Hva er Butterflies? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå