karinaas Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Musikkpakke fra Nokia Nokia lanserer nå en egen pakke for musikkinteresserte mobileiere med hodetelefoner fra Koss, kabel for overføring av Mp3-filer, lydadapter og minnekort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette høres lovende ut. Hårer de ikke drøyer prisen for mye da. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vel, jeg tror ikke du behøver å være noe geni for å kjøpe kossere + minnekort uten å ta i bruk denne pakken Lenke til kommentar
Deriva Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dog synes jeg at dette er et fint tiltak, håper bare ikke prisen viser seg å bli urimelig. Noen som vet noe om dette? Vet noen om/når vi kan finne dette i norske butikker eller nettbutikker? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva mener dere med dette: Pakken er skreddersydd for blant annet 6230i, og den forekommende musikktelefonen N91 med 4 GB minne og plass til 3000 sanger. Hvordan skal du få 3000 sanger innpå 4gb? 52kbps eller? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 http://amobil.no/artikkelbilder/nokia_musikkpakke.jpg Høretelefonene feil vei Ser stadig folk som sliter med å få på seg de Koss hodetelefonene der Uansett bra opplegg fra Nokia, hater de usle øreproppene deres. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ser fint ut det her Fint at de satser på musikk nå for tiden. Sånt liker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg