stign Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hallo jeg trenger en ny mobil, har funnet ut at det er på tide skifte ut min 3510i()....jeg trenger en mobil som: VIktige Funksjoner: -MMS: Ja Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm. Ikke mindre enn 6230i hvertfall Pris: Jeg har mellom 0 og 5000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Kamera: Ja -Videokamera: ikke viktig -Triband: Ikke nødvendig -Minnekort?: Ikke nødvendig -Polyfoniske ringetoner: Ikke nødvendig -MP3: Ikke nødvendig -Radio: Ikke nødvendig -3g(UMTS): Trenger det ikke -Wlan: Nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: ikke viktig Skriver en MANGE meldinger, ringer ikke så mye. Bruker ganske ofte kamera, og sender litt mms. Men for det meste sms. Er åpen for alt...takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Her kan du velge ganske fritt, men siden du ikke krever så mye Alt avhenger av hvor mye du er villig til å gi, og hvor mye du trenger Om du skriver mye sms trenger du vel en ikke alt for treig en heller N 3230 svarer til mye av det du vil ha, tenker jeg, men den har litt lite minne N 7270 fikk mye skryt for tastene sine, men står noen hyller høyere N 6600 koster ikke så mye nå til dags, men er en kraftpakke av et slag et par sjumilssteg over dine kriterier Om du vil ha en middels telefon som ikke kvester lommeboka er nok SE K500i et bra valg Den har alt du ber om til en bra pris + mer Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sier det samme som på tråden under her med samme spørsmål... Du trenger ikke oss for å si deg det! ser her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå