NoCoffeeMan Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Har da tenkt å kjøpe meg en ny pc, eller hvertfall noen deler (de viktigste) Ok here it goes CPU / CPU kjøler Skjerm kort / Skjermkort Kjøler (Hørte standar skjermkort kjøleren var kræppi, og bårkete) Hovedkort RAM Disk Så si hva du mener om disse delene, eller om dere har noen andre anbefalinger? Har desverre ikke større lommebok en dette beløpet, så prøv å holde prisnivået sånn nogen lunde rundt det samme. Takk for alle svar på forhånd Endret 4. juli 2005 av RejecteD2k Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Tja, hva er poenget med et HK som støtter SLI når du ikke har et skjermkort som gjør det. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5202 <--- dette fungerer sikkert helt fint Ps. Skjermkortet du har valgt er vell og bra det, men dette koster bare noen hundrelapper mer: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5871 Ellers var det et flott oppsett. Lenke til kommentar
NoCoffeeMan Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Takk for tipsene men det hovedkortet der, støtter ikke SATA-2. Så vil helst ha et kort som støtter dette Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ser fint ut det, men selv ville jeg valgt en 3000+ Venice fremfor en 3500+. De overklokker stort sett helt likt og uten store problemer heller, så sjansene er at du får like mye guff for mindre peng - hvis du hadde tenkt å overklokke da. Når det gjelder hovedkortet så er A8N sansynligvis en hel del bedre en Gigabyte, så der ville jeg ikke nølt med å spytte inn noen kroner. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg ville kanskje også valgt en 3000+ av samme grunn som nevnt over. Jeg ville også gått for en Seagate disk, istedet for WD. Seagate er litt stillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå