Gå til innhold

Counter Strike og forandring av weaponskins.

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg liker å endre litt på skins i CS og da spesielt for våpnene. Før i CS 1.3 så var det enkelt, unpacka og overskrev de 4 filer.

Vi kan ta et eksempel med Desert Eagle. Det er 4 filer: p_deagle.mdl, v_deagle.mdl, v_deagle_r.mdl og w_deagle.mdl

Det er samme fremgangsmåte nå med CS 1.5 MEN jeg får bare våpnet i venstre hånd. Har selvfølgelig valgt i CS at jeg skal ha "right hand" og alle de andre våpnene i spillet er i høyre hånd, unntatt den jeg bytter skins på.

Dette skjedde ikke i CS 1.3

Vet noen hvilke(n) av de 4 filene som representerer høyre hånd? Så da kan jeg bare la være å overføre den filen for venstre hånd.

Eller bedre. Hvilken representerer venstre hånd? :smile:

Noen skins har med sprites også men det regner jeg med ikke har noe å si. Er vel kun models som har noe innvirkning her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm..mye merkelig med CS.

Å fjerne filen for venstre hånd kunne jeg ikke gjøre, fikk feilmelding når jeg skulle starte server.

Da nullstilte jeg alt ved å legge inn alle orginalskinsene(smart å ta backup ja).

Etter det så viste alt motsatt, høyre ble til venstre og venstre ble til høyre :???:

Så begynte jeg å legge inn disse skinsene jeg ville ha og håpet på at de holdt seg på høyre hånd.

Jepp det gjorde de :grin:

Lenke til kommentar

Hei jeg vet hvordan:

Vi kan ta et eksempel med Desert Eagle. Det er 4 filer: p_deagle.mdl, v_deagle.mdl, v_deagle_r.mdl og w_deagle.mdl

Det eneste du gjør er å legge på et ord på filen:

v_deagle.mdl ===> v_deaglevenstre.mdl (for eks..)

v_deagle_r.mdl betyr v_deagle_

v_deagle.mdl kan du skrive v_deagle

.mdl

Jeg vil tro det er sånn, skriv tilbake om feil eller

om du fikk det til...

Lenke til kommentar

Hei...

Jeg har faktis fått fiksa det for en stund sida, se ID:3

Men det er merkelig at jeg måtte velge venstre hånd i valgmenyen for å få våpnene i høyre hånd.

Men samma det når det er som det skal være.

Eneste minuset med CS nå er den forbanna lagginga når man blir truffet. Man stopper helt opp når man mottar treff, og havner man i skuddlinjen så er man nesten garantert en sikker død.

Hadde det ikke vært for denne irriterende greia så trur jeg CS hadde vært mitt favorittspill. Nå spiller jeg mest RTCW og noen ganger SOF2.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...