Clintern Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Hei.. Jeg liker å endre litt på skins i CS og da spesielt for våpnene. Før i CS 1.3 så var det enkelt, unpacka og overskrev de 4 filer. Vi kan ta et eksempel med Desert Eagle. Det er 4 filer: p_deagle.mdl, v_deagle.mdl, v_deagle_r.mdl og w_deagle.mdl Det er samme fremgangsmåte nå med CS 1.5 MEN jeg får bare våpnet i venstre hånd. Har selvfølgelig valgt i CS at jeg skal ha "right hand" og alle de andre våpnene i spillet er i høyre hånd, unntatt den jeg bytter skins på. Dette skjedde ikke i CS 1.3 Vet noen hvilke(n) av de 4 filene som representerer høyre hånd? Så da kan jeg bare la være å overføre den filen for venstre hånd. Eller bedre. Hvilken representerer venstre hånd? :smile: Noen skins har med sprites også men det regner jeg med ikke har noe å si. Er vel kun models som har noe innvirkning her. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 v_deagle_r.mdl er den for høyre hand. Tror "v" står for view, men "r"'en er for "right-hand" v_deagle.mdl er såklart modellen for venstre hand. Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Hm..mye merkelig med CS. Å fjerne filen for venstre hånd kunne jeg ikke gjøre, fikk feilmelding når jeg skulle starte server. Da nullstilte jeg alt ved å legge inn alle orginalskinsene(smart å ta backup ja). Etter det så viste alt motsatt, høyre ble til venstre og venstre ble til høyre :???: Så begynte jeg å legge inn disse skinsene jeg ville ha og håpet på at de holdt seg på høyre hånd. Jepp det gjorde de Lenke til kommentar
aschj Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Bug i 1.4 -> Gå til http://www.sogamed.com og ta ned en liten fix. Lenke til kommentar
inferno4517 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei jeg vet hvordan: Vi kan ta et eksempel med Desert Eagle. Det er 4 filer: p_deagle.mdl, v_deagle.mdl, v_deagle_r.mdl og w_deagle.mdl Det eneste du gjør er å legge på et ord på filen: v_deagle.mdl ===> v_deaglevenstre.mdl (for eks..) v_deagle_r.mdl betyr v_deagle_ v_deagle.mdl kan du skrive v_deagle .mdl Jeg vil tro det er sånn, skriv tilbake om feil eller om du fikk det til... Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hvis du ikke er helt sikker på hvordan du skal fikse dette, gå til http://www.counterstrikecenter.com/downloa...030&language=en og last ned den. Funker utmerket og er enkel å bruke. Håper du ble litt klokere nå. Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Hei... Jeg har faktis fått fiksa det for en stund sida, se ID:3 Men det er merkelig at jeg måtte velge venstre hånd i valgmenyen for å få våpnene i høyre hånd. Men samma det når det er som det skal være. Eneste minuset med CS nå er den forbanna lagginga når man blir truffet. Man stopper helt opp når man mottar treff, og havner man i skuddlinjen så er man nesten garantert en sikker død. Hadde det ikke vært for denne irriterende greia så trur jeg CS hadde vært mitt favorittspill. Nå spiller jeg mest RTCW og noen ganger SOF2. Lenke til kommentar
Xtasy Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 hehe Simpelt.... Du renamer v_deagle_r.mdl til v_deagle.mdl :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå