expoke Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei. jeg kjøpte meg nettopp en nye strømforsyning ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309428&cks=SER ), jeg hadde hørt mye positiv omtal om denne og att det så og si skulle være lydløs. så snart jeg starta opp psuen så kom det en stygg pipende lyd. vifta bråkte som bare det og en høy "statisk" lyd åpenbarte seg. hva dette kan skylldes vet ikke jeg ,men jeg akter å sende den i retur å få pengene igjen. Så det jeg da lurer på er om noen kan anbefale meg en lydsvak/lydløs PSU? den skal ikke koste mer en 1000,- gjerne mindre også kriterjene er jo somsakt at den er støysvak. helst over 400 watt. den kan gjene se litt pen ut og men det er ikke så viktig. ellers ønsker jeg alle en riktig god sommer og håper på svar ! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Mist eller bZerk strømforsyningene på microplex.no anbefaler jeg. Lenke til kommentar
expoke Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 takk for svar. har du noe erfaring fra disse PSU'ne? støyer di mye ? er det noen som har erfaring av viftefrie PSU'er ? er det noe og anbefale ? -expoke- Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har selv en mist 500watt, som koster 895kr på microplex. Hører ikke vifta, med mindre jeg legger øret inntil. Er absolutt å anbefale! Mvh Christopher Lenke til kommentar
expoke Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 takk for svar cristopher! er det noen som har erfaring med fannless psu 'er ? (vifteløse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå