V36a Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jeg har tenkt å bestille to komponenter fra komplett.no i denne uken, helst i kveld. Siden jeg ikke får lønn før torsdag tenkte jeg å kjøre postoppkrav siden jeg får hentet ut tingene fortere da. Problemet er at jeg har flyttet midlertidig, og jeg er registrert på en annen adresse. Nå har jeg forandret både leveringsadresse og fakturaadresse, men lurer på hvilken adresse utleveringsslippen leveres til. Hadde vært fint å få vite dette i kveld ASAP Mvh, V Endret 4. juli 2005 av V36a Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Høres mest logisk ut med leveringsadresse men.. Vet aldri Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ring dem og forklar saken for sikkerhets skyld . Lenke til kommentar
V36a Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Ring dem og forklar saken for sikkerhets skyld . du tror ikke det holder med å forandre adresser i kontoen på komplett.no ? Da må jeg nesten ta det i morgen.. Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du trenger ikke utleveringsslippen. Ta pakkesøk på internett. Når sendingen har ankommet postkontoret, skriver du ned sendingsnummeret og leverer det i skranken. Ta evt. med legitimasjon. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Du trenger ikke utleveringsslippen. Ta pakkesøk på internett. Når sendingen har ankommet postkontoret, skriver du ned sendingsnummeret og leverer det i skranken. Ta evt. med legitimasjon. Tnx m8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå