redflames Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg ser etter en PEN flash-mp3 spiller med UMS-standard, 1024mb (kan klare meg med 512, men helst 1024!) og skjerm. Egentlig kun det jeg krever av den... noen ide? Mulig det står noe om det ellers i forumet, men var ingen topic om UMS så jeg lagde denne... Bare kom med ALLE forslag dere har! UMS "forklaring": Basically UMS is a standard decided on by the computer Industry that will let you connect up your player to any PC with a modern operating system (Win ME, 2000, XP, Linux with Kernel 2.2 or higher and MacOS X) and a USB port without having to install any drivers. [/u][/b] Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 iPod shuffle.. oppgradering ventes vel snart.. sikkert 1GB til rundt 849 kr da. Lenke til kommentar
redflames Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 iPod shuffle er vel verken en UMS spiller eller har skjerm den da, såvidt jeg vet... så jeg er like langt :-) Bestillt meg en iAudio 5 1gb versjon jeg... Dekker behovene jeg har iallefall. Om det er interesse for det kan jeg kanskje putte sammen en liten annmeldelse av spilleren? noen? Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 iPod shuffle er vel verken en UMS spiller eller har skjerm den da, såvidt jeg vet... så jeg er like langt :-) Bestillt meg en iAudio 5 1gb versjon jeg... Dekker behovene jeg har iallefall. Om det er interesse for det kan jeg kanskje putte sammen en liten annmeldelse av spilleren? noen? Joda, iPod shuffle støtter UMS. Du må bare slå av autosynk i iTunes. Den har ikke skjerm, det har du helt rett i - men ser ikke bruksområde til en en linjers skjerm uansett Lenke til kommentar
Laffen96 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Den har ikke skjerm, det har du helt rett i - men ser ikke bruksområde til en en linjers skjerm uansett Kan ikke tenke meg at det er noe særlig praktisk med MP3-spiller uten skjerm. Og iAUDIO 5 har da iallefall ikke en linjers skjerm. Den er ganske så informativ Bestillt meg en iAudio 5 1gb versjon jeg... Dekker behovene jeg har iallefall. Om det er interesse for det kan jeg kanskje putte sammen en liten annmeldelse av spilleren? noen? Tror du har gjort et bra valg der. Testet iAUDIO U2 i går, og det var veldig fyldig og god lyd i den lille "lighteren". Ja takk, legg gjerne ut en anmeldelse Den fikk forøvrig best i test i siste Lyd & Bilde. Endret 14. juli 2005 av Laffen96 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå