Xzyl Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg har et lite problem. I det siste har musen begynt å ta sin egen vei. PLutselig går den en vei. Har aldri skjedd før. Kan det være problem med hardware eller selve musen? Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Prøv den på en annen pc, er det noe galt der også så er det noe feil med musen og du sender/leverer den tilbake og får en ny. Jeg har samme mus, har ikke opplevd det du beskriver. Sikker på at du ikke kommer borti den eller at ledningen er "spent" slik at den flytter musen litt når du slipper den? Lenke til kommentar
Xzyl Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 jeg skal nok prøve den på en annen pc. det er ikke noe med ledning å gjøre. det ser sånn pluteselig. Kjipt og veldig irriterende å bruke! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Xzyl skrev (2002-07-27 12:28):jeg skal nok prøve den på en annen pc. det er ikke noe med ledning å gjøre.det ser sånn pluteselig. Kjipt og veldig irriterende å bruke! Er det den tråløse du har, En annen ting er at eg hadde de samme problemene med driverne til logitech, Problemet forsvant når eg ikke bruker driverne fra logitech. :razz: Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 det var sånn til en kompis, så klokka han ned igjen og da gikk det over. så hvis du har overklokka så kan du evt prøve å klokke ned igjen, eller be om ny mus :smile: Lenke til kommentar
Four94 Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Håper du bruker mus mate. det kan være grunne..skjedde meg også så jeg byttet den nå virker den heeelt fint...skjer sånt vis du bruker den på lakert tre overflate. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Four94 skrev (2002-07-28 01:33):Håper du bruker mus mate. det kan være grunne..skjedde meg også så jeg byttet den nå virker den heeelt fint...skjer sånt vis du bruker den på lakert tre overflate. Funker fint hos meg og eg har ikke musmatte. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hender det kun når du spiller? Har du lastet ned logitech drivere fra windows update? Det kan være grunnen. Musen min er også blitt ødelagt pga dette. Og jeg har ikke klart å gå tilbake til windows driverne. Til slutt måtte jeg slutte å spille quake 2 og 3 :sad: Sad but true. (Orker ikke formatere, hadde tenkt å quitte uansett) Men så fort jeg får nye pcen er jeg vel i gang igjen. Hvis dette er problemet er det noe du må skrive i reg filen din som egentlig skal fikse problemet. Men hos meg funka det ikke, men det funker hos alle andre. Sad but true :sad: Lenke til kommentar
kenski Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 he he. bruk heller sånn med ball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå