tbend Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei! kortet vil ikke lengre enn 540på core, så får jeg masse artifacts som resulterer i reboot Kortet sitter på vannkjøling nå så det skulle ikke være særlig hindring å kommer nært 580 - 600 Kan det være driverne? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei! kortet vil ikke lengre enn 540på core, så får jeg masse artifacts som resulterer i reboot Kortet sitter på vannkjøling nå så det skulle ikke være særlig hindring å kommer nært 580 - 600 Kan det være driverne? Får kortet nok strøm? Kan hende du må volt-modde Det er ikke alle kjærner som er like bra... Det er over XT PE hastighet, så egentlig bør du si deg fornøyd! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Raptor' date='04/07/2005 : 20:02'] Hei! kortet vil ikke lengre enn 540på core, så får jeg masse artifacts som resulterer i reboot Kortet sitter på vannkjøling nå så det skulle ikke være særlig hindring å kommer nært 580 - 600 Kan det være driverne? Får kortet nok strøm? Kan hende du må volt-modde Det er ikke alle kjærner som er like bra... Det er over XT PE hastighet, så egentlig bør du si deg fornøyd! åoje, kortet får nok strøm Blir liksom ikke artifacts Går bare til 554så restarter maskina uten at vi snakker artifacts! Må jeg enable overdrive eller andre rare funksjoner rundtomkring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå