adsfiklam Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Trenger et program som synkroniserer bokmerker mellom Opera og Firefox. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Skulle jeg også hatt. (Må skrive her for å huske på tråden;)) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva mener du med å "synkronisere"? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hva mener du med å "synkronisere"? At man har de samme bokmerkene i både Opera og Firefox. F. eks. hvis jeg legger til et bokmerke i Opera, så vil det autmatisk være der i Firefox. Skjønner? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 http://spaces.msn.com/members/kodosan/ Krever .NET installert. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvis ikkje Opera bruker ein spesiell filtype til bokmerkene sine, kan du vel bruke SyncBack! Veldig enkelt og greit. Null problem. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 http://spaces.msn.com/members/kodosan/Krever .NET installert. Hvordan kan jeg finne ut om jeg har .NET innstallert? Hvis ikkje Opera bruker ein spesiell filtype til bokmerkene sine, kan du vel bruke SyncBack! Veldig enkelt og greit. Null problem. Skal prøve SyncBack hvis det fungerer med Opera. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du setter bare mappen der bokmerkene blir lagret til å synkroniseres i SyncBack. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hvis ikkje Opera bruker ein spesiell filtype til bokmerkene sine, kan du vel bruke SyncBack! Ser ut som Opera bruker .adr filer til bokmerkene og da går det jo ikke Noen andre programmer som synkroniserer bokmerker mellom Opera og Firefox? Endret 5. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Prøv Sync2It. Skal prøve det. Takk Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Prøv Sync2It. Nå har jeg prøvd dette programmet, men det synkroniserer bare Firefox og IE bokmerkene. Står på hjemmesiden deres at det virker med Opera også men... Er det noen innstillinger jeg må endre på? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er nok ikke noen innstillinger for dette, ser visst ut for at nåværende versjon av programmet ikke er kompatibelt med siste Opera utgave. Se her. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Er nok ikke noen innstillinger for dette, ser visst ut for at nåværende versjon av programmet ikke er kompatibelt med siste Opera utgave. Se her. Aha, så det er sånn det er. Tenkte meg vel nesten det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå