.Martin. Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 trenger en host som støtter PHP. har prøvd start.no nuffe.net og frac.dk ingen av de har funket. må ha rimelig bra plass og. Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Prøv B-One, De støtter PHP, er rimelige både på hotell og domene Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 det var PHP 4 jeg bruker PHP 5. tenkte på en gratis host Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er fornøyd med www.tjc.no jeg. Ellers kan jeg anbefale å sjekke kategorien hvor denne tråden burde vært postet: Nett-tjenester Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 den var veldig dyr må også ha FTP-aksess. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Spooker: www.frac.dk <--- den er dansk, men du får støtte av PHP, FTP tilgang, MySQL database! Anbefaler den, veldig stabilt også! Står i reglene dems: §11. Frac.dk Services er Kun for brugere i Skandinavien (Danmark, Sverige, Norge). Hjemmesiderne må naturligvis godt være skrevet på andre sprog end dansk. Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 sa jeg hadde prøvd den og at den ikke funket. skulle legge inn mail system men mailen kunne ikke bli sendt. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ok! så det nå, sorry Sjekk her om du finner noen plass du kan registrere deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå