Gå til innhold

Hvor finner jeg dax wax?

bfk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Fudge! :love: Dax ødelegger håret ditt og gir deg sopp :no:

Jada, aktuelt.

Jeg har brukt Dax daglig siden -99. Funker som smør (bokstavlig talt). Ingenting, absolutt ingenting slår den voksen. Ja, jeg har prøvd alt annet.

Lenke til kommentar
Funker som smør (bokstavlig talt).

Jeg har prøvd smør, og det er ikke så veldig bra :p

Bruker vanligvis en sånn mud-greie (hvit, rund boks med grått lokk), og den er helt super. Veldig bra hold, og går lett ut ved vask. Trenger ikke bruke sjampo engang for å få den ut. Kjøpte den for 175,- hos frisøren, og da fikk jeg med en liten reiseutgave på kjøpet.

Lenke til kommentar
Fudge!  :love: Dax ødelegger håret ditt og gir deg sopp  :no:

Jada, aktuelt.

Jeg har brukt Dax daglig siden -99. Funker som smør (bokstavlig talt). Ingenting, absolutt ingenting slår den voksen. Ja, jeg har prøvd alt annet.

Nå kjenner jeg en liten hurv med frisører, og jeg tror nok de har sett sin del av hodebunner. Dax er etter sigende noe av det mer bedritne greiene du kan ha i håret ditt. Sopp, flass og sår er resultatet når hodebunnen ikke får luft.

Lenke til kommentar

Jada, aktuelt.

Nå kjenner jeg en liten hurv med frisører, og jeg tror nok de har sett sin del av hodebunner. Dax er etter sigende noe av det mer bedritne greiene du kan ha i håret ditt. Sopp, flass og sår er resultatet når hodebunnen ikke får luft.

Æsj..

Kan man ikke bare la være å bruke sånt da? :p

Lenke til kommentar

Jada, aktuelt.

Prøv renati så slipper du og bruke lue når du er 35 for og skule at du ikke har noe hår på skallen! :p

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
H&M (hennes&mauritz)tror det skrives sånn..

De selger dax, men jeg anbefaler deg og ikke bruke dax.! :no:

Jeg brukte den før og du mister håret og du får den aldri ut av håret...!

Jeg måtte vaske håret med zalo for og få den ut. :thumbdown:

Hvilken dax er det du mener? Vurderer å kjøpe den blåe, men viss den fører til hørskade håper jeg du gidder å si i fra;)

Crespo95

Jada, aktuelt.

Prøv renati så slipper du og bruke lue når du er 35 for og skule at du ikke har noe hår på skallen! :p

Var det den blå du fikk hårskade av? Eller vet du om den er skadelig for håret?

Crespo

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

H&M (hennes&mauritz)tror det skrives sånn..

De selger dax, men jeg anbefaler deg og ikke bruke dax.! :no:

Jeg brukte den før og du mister håret og du får den aldri ut av håret...!

Jeg måtte vaske håret med zalo for og få den ut. :thumbdown:

Du mister ikke håret og man får det ut men det er ikke vannløselig men funker en del ved å vaske håret i rent vann så er det bare å ha det slik så går det ut av seg selv etter et par dager. jeg bruker alltid dax

Lenke til kommentar

Du mister ikke håret og man får det ut men det er ikke vannløselig men funker en del ved å vaske håret i rent vann så er det bare å ha det slik så går det ut av seg selv etter et par dager. jeg bruker alltid dax

Gratulerer! Du fant en tråd fra 2005 som sist ble bumpet i 2008. Hvor skal jeg sende kaken og diplomet? :thumbup:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Gratulerer! Du fant en tråd fra 2005 som sist ble bumpet i 2008. Hvor skal jeg sende kaken og diplomet? :thumbup:

Haha, Jeg kommer å henter den :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...