figure_02 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Den lilla daxen er digg... Hva anbefaler dere for meg som har langt hår? Eller, det er ikke akkurat langt, men sånn passe Litt over øra liksom.... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Define er like galt som Dax. 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Fudge! Dax ødelegger håret ditt og gir deg sopp 1 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Fudge er bra greier. Okei hold, det gir håret ditt et flott utseende og det er lett å vaske ut. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ingenting har bedre hold enn Dax. Dax er som trelim, kan jo henge deg opp i taket med det. gaffa teip! OnTopic: Du burde ikke bruke dax nei, ihvertfall ikke hviss du har langt eller halv-langt hår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Fudge! Dax ødelegger håret ditt og gir deg sopp Jada, aktuelt. Jeg har brukt Dax daglig siden -99. Funker som smør (bokstavlig talt). Ingenting, absolutt ingenting slår den voksen. Ja, jeg har prøvd alt annet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Funker som smør (bokstavlig talt). Jeg har prøvd smør, og det er ikke så veldig bra Bruker vanligvis en sånn mud-greie (hvit, rund boks med grått lokk), og den er helt super. Veldig bra hold, og går lett ut ved vask. Trenger ikke bruke sjampo engang for å få den ut. Kjøpte den for 175,- hos frisøren, og da fikk jeg med en liten reiseutgave på kjøpet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 og gir deg sopp Hva slags hår styler du 'a? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Annbefaler Wella Punk Chick og Crew. De to beste voksene som jeg har prøvd, og jeg har prøvd en god del Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Fudge! Dax ødelegger håret ditt og gir deg sopp Jada, aktuelt. Jeg har brukt Dax daglig siden -99. Funker som smør (bokstavlig talt). Ingenting, absolutt ingenting slår den voksen. Ja, jeg har prøvd alt annet. Nå kjenner jeg en liten hurv med frisører, og jeg tror nok de har sett sin del av hodebunner. Dax er etter sigende noe av det mer bedritne greiene du kan ha i håret ditt. Sopp, flass og sår er resultatet når hodebunnen ikke får luft. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Fudge! Dax ødelegger håret ditt og gir deg sopp Jada, aktuelt. Jeg har brukt Dax daglig siden -99. Funker som smør (bokstavlig talt). Ingenting, absolutt ingenting slår den voksen. Ja, jeg har prøvd alt annet. Nå kjenner jeg en liten hurv med frisører, og jeg tror nok de har sett sin del av hodebunner. Dax er etter sigende noe av det mer bedritne greiene du kan ha i håret ditt. Sopp, flass og sår er resultatet når hodebunnen ikke får luft. Æsj.. Kan man ikke bare la være å bruke sånt da? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Fudge! Dax ødelegger håret ditt og gir deg sopp Jada, aktuelt. Jeg har brukt Dax daglig siden -99. Funker som smør (bokstavlig talt). Ingenting, absolutt ingenting slår den voksen. Ja, jeg har prøvd alt annet. Prøv renati så slipper du og bruke lue når du er 35 for og skule at du ikke har noe hår på skallen! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Annbefaler Wella Punk Chick og Crew. De to beste voksene som jeg har prøvd, og jeg har prøvd en god del Jeg bruker Wella Punk Chic selv, og den er fantastisk god. Det er vel mer en mud, dog. Lenke til kommentar
crespo95 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 H&M (hennes&mauritz)tror det skrives sånn..De selger dax, men jeg anbefaler deg og ikke bruke dax.! Jeg brukte den før og du mister håret og du får den aldri ut av håret...! Jeg måtte vaske håret med zalo for og få den ut. Hvilken dax er det du mener? Vurderer å kjøpe den blåe, men viss den fører til hørskade håper jeg du gidder å si i fra;) Crespo95 Fudge! Dax ødelegger håret ditt og gir deg sopp Jada, aktuelt. Jeg har brukt Dax daglig siden -99. Funker som smør (bokstavlig talt). Ingenting, absolutt ingenting slår den voksen. Ja, jeg har prøvd alt annet. Prøv renati så slipper du og bruke lue når du er 35 for og skule at du ikke har noe hår på skallen! Var det den blå du fikk hårskade av? Eller vet du om den er skadelig for håret? Crespo Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 H&M (hennes&mauritz)tror det skrives sånn.. De selger dax, men jeg anbefaler deg og ikke bruke dax.! Jeg brukte den før og du mister håret og du får den aldri ut av håret...! Jeg måtte vaske håret med zalo for og få den ut. Du mister ikke håret og man får det ut men det er ikke vannløselig men funker en del ved å vaske håret i rent vann så er det bare å ha det slik så går det ut av seg selv etter et par dager. jeg bruker alltid dax Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du mister ikke håret og man får det ut men det er ikke vannløselig men funker en del ved å vaske håret i rent vann så er det bare å ha det slik så går det ut av seg selv etter et par dager. jeg bruker alltid dax Gratulerer! Du fant en tråd fra 2005 som sist ble bumpet i 2008. Hvor skal jeg sende kaken og diplomet? 3 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du mister ikke håret og man får det ut men det er ikke vannløselig men funker en del ved å vaske håret i rent vann så er det bare å ha det slik så går det ut av seg selv etter et par dager. jeg bruker alltid dax Gratulerer! Du fant en tråd fra 2005 som sist ble bumpet i 2008. Hvor skal jeg sende kaken og diplomet? Haha, Jeg kommer å henter den Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Dax er den voksen jeg liker best, og jeg har prøvd det meste. Du får den ut av håret igjen med denne shampoen: Gliss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå