bfk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Føler jeg har lett over alt nå.. (bortsett fra hos frisøren da ) Men er det noen som vet hvilke butikk(er) som selger dax wax, eller "Dax Wave&Groom", som det heter? For de som ikke vet hva det er, er det en liten rød metallboks, som inneholder hårwax... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 H&M (hennes&mauritz)tror det skrives sånn.. De selger dax, men jeg anbefaler deg og ikke bruke dax.! Jeg brukte den før og du mister håret og du får den aldri ut av håret...! Jeg måtte vaske håret med zalo for og få den ut. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det kommer ann på HVILKEN dax man bruker, og selvfølgelig mengden. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har en nesten full boks med lilla dax wax liggende nederst bak noen bøker i bokhylla. Den er utgått på dato. Den er vel fra ca. 1998-99. Jeg selger den for 899,-, mottaker betaler porto Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det kommer ann på HVILKEN dax man bruker, og selvfølgelig mengden. Og hvor mye hår man har... Define synes jeg er best... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dax ødelegger håret ditt, og er umulig å få ut. Bruk en skikkelig fudge eller mud, så slipper du at håret ditt ser ut som stålull etter en uke. 1 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Bruk heller Renati eller KMS (kjøpes hos frisør). De ødelegger ikke håret som dax gjør, og har bedre hold, uten at håret blir fettete, vått og ekkelt. Den røde er jo helt grusom. Og den blå liker jeg heller ikke fordi den bare gjør håret vått, og har lite hold. Men hvis du VIL voldta håret ditt: Prøv Hennes & Mauritz eller frisøren for dax Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Renati har bedre hold enn Dax? Jaok. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ingenting har bedre hold enn Dax. Dax er som trelim, kan jo henge deg opp i taket med det. 2 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Renati har bedre hold enn Dax? Jaok. Ikke enn den røde nei. Men den er uansett uaktuell for meg fordi den voldtar håret. Men Renati har bedre hold enn den blå daxen. Var det jeg sikta til Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dax funker fint hvis du bruker den sammen med define... hehe... Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Enig der.. Dax Waz er så fettete og ekkelt.. jeg måtte dusje 4-5 agnger får å få ut det en gang.. ikke bra! Anbefaler Renati jeg, på det sterkeste.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) den lilla daxen er ganske digg.. en mellomting mellom den røde som er alt for hard, og den blå som er alt for myk. men er det noen som vet hva den grønne daxen er? Edit: er visst basert på "naturlige oljer og Bie-voks" edit2: og det burde du få tak i på nesten enhver frisørsalong. Klesbutikker som også selger makeup (H&M, cubus, lindex osv) selger også sånne ting. Jeg vet i allefall at cubus har dax i alle sine butikker her i Bergen. Endret 4. juli 2005 av Musty Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Rusta på nordbysenteret i sverige. ^^ Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Enig der.. Dax Waz er så fettete og ekkelt.. jeg måtte dusje 4-5 agnger får å få ut det en gang.. ikke bra! Anbefaler Renati jeg, på det sterkeste.. Brukte Renati før, men så begynte mor og kjøpe Dax isteden... Kan jo spørre pent om hun kan kjøpe renati neste gang Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du kan få en dask vask av meg Sorry, jeg måtte bare Herr Brun Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 den lilla daxen er ganske digg.. en mellomting mellom den røde som er alt for hard, og den blå som er alt for myk. men er det noen som vet hva den grønne daxen er? Den grønne dax'en er enda hardere enn den røde! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Renati Renati er mye bedre enn dax ja, men jeg liker også define! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå